Американці продовжують переосмислювати європейську класику

У 1963 році на Женевському автосалоні дебютувало спорткупе Mercedes 230 SL, яке за характерну, увігнуту посередині, форму даху моментально прозвали «пагодою». Найцікавіше, що під цим неофіційними ім'ям автомобіль так і увійшов у світову автомобільну історію.

GWA Mercedes Pagoda

Зрозуміло, цю легендарну модель не міг оминути своєю увагою глава одного з самих незвичайних американських тюнінг-ательє GWA (Gullwing America) Артуро Алонсо, який просто схиблений на культових автомобілях періоду п'ятдесятих-сімдесятих років минулого століття. Відмінною особливістю ательє GWA є те, що воно не стільки «прокачує» ті чи інші моделі (найчастіше Mercedes-Benz), а й створює унікальні спорткари, виконані за мотивами культових машин минулого. Таким став GWA Mercedes Pagoda, побудований на агрегатній базі седана Mercedes-Benz C43 AMG (W202).

GWA Mercedes Pagoda

Машина отримала повністю оригінальний дводверний кузов з композитних матеріалів, виконаний в стилістиці Mercedes 230 SL, але двигун - 4,3-літрова "вісімка" потужністю 306 к.с. і п'ятиступінчаста автоматична КПП - залишилися без змін. Попутно машину забезпечили регульованою підвіскою, гальмами Brembo, 17-дюймовими кованими дисками, пофарбованими «під титан», а салон обробили шкірою, алькантарою і алюмінієвими вставками. Духовна спорідненість з Mercedes 230 SL підкреслює трьохспицеве дерев'яне кермо і дзеркала заднього виду, виконані в ретро-стилі.

GWA Mercedes Pagoda

GWA Mercedes Pagoda, як і інші творіння Артуро Алонсо, випускається невеликою серією і є справжнім раритетом. Крім того, комплектація кожного автомобіля обговорюється з кожним конкретним замовником, ось чому машина не має фіксованого цінника. Але в будь-якому випадку, майбутньому власникові доведеться розлучитися з досить серйозною сумою. Втім, судячи з того, що ательє GWA постійно представляє свої нові розробки, можна припустити, що недоліку в клієнтах Артуро Алонсо не відчуває.

Джерело: auto.mail.ru