Рестайлінг обіцяє моделі Mercedes E-класу великі зміни

mercedes-benz e-classРоберт Есенов, drive.ru

Audi A6 і BMW п'ятої серії останніх поколінь, що вийшли на ринок, яскраво окреслили відставання Мерседеса E-класу - хай небагато, але відчувається це і за частиною двигунів, і в тому, що стосується оснащення. Навіть гранований дизайн якось приївся вже. Але, як заявляють наші колеги з видання Car, оновлення 2013 сильно змінить «ешку». Чого варті тільки зміни в зовнішності - британські журналісти кажуть, що свій колишній вигляд збережуть тільки панель даху та передні двері. Дизайнери пустять під ніж навіть напливи на задніх крилах, якими так пишався шеф-дизайнер Горден Вагенер.

 

mercedes-benz e-class

Модернізований седан Mercedes E-класу надійде в продаж ймовірно навесні 2013 року, а універсал - влітку. Повнопривідні машини і AMG-версію можна буде купити восени.

Переглянуть і моторну гамму. Головна новина - поява двигунів концерну Renault-Nissan. Так, замість турбомотора 1.8 версія E 200 отримає наддувну «четвірку» 1.6 (158 сил), яку розробляли інженери компанії Renault. Порівняно невеликий мотор стане частиною моделі Mercedes E 300 - місце агрегату V6 займе турбомотор з чотирма циліндрами і 255 «кіньми». Модифікація E 350 збереже атмосферну «шістку» 3.5, але замість 306 сил з неї знімуть 337. Нарешті, Mercedes E 500 отримає більш потужний варіант «бітурбовісімки» 4.7 (435 сил замість 408), а продажі цієї версії продовжаться тільки на експортних ринках. Після фейсліфтінгу з лінійки двигунів випаде трилітровий турбодизель V6 (231 к.с.), який зараз ставиться на седани й універсали Mercedes E 300 CDI.

mercedes-benz e-class

З чуток, в гамі виконань очікуються аж три гібридні модифікації. Традиційна з 27-сильним електромотором і два plug-in-варіанту - з електромотором на 69 або 110 сил відповідно.

І, звичайно ж, в Штутгарті не забудуть про розширене обладнання. На оновлені «єшки» будуть ставити поліпшену систему нічного бачення (помічає не тільки людей, але і тварин), активний круїз-контроль Distronic III, що вміє стежити за поперечним рухом (вперше в світі), систему контролю смуги руху, яка відстежує ще й ситуацію в сусідніх рядах. У списку також значаться головне світло з інтелектуальним алгоритмом роботи на основі світлодіодної технології, активна підвіска у поєднанні з камерою Magic Ride Control («око» сканує поверхню дороги, і на основі цих даних вибираються характеристики амортизаторів), а також система комунікації між автомобілями, що дозволяє обмінюватися повідомленнями про ситуацію на дорогах.