Mercedes розсекретив найпотужніший «Гелік»

Ніяк не відправлять на покій живу легенду світового автопрому - Mercedes-Benz не тільки продовжує випуск G-Класу, але і регулярно оновлює улюблену «цеглинку». Зовсім недавно німці представили результат чергової «підтяжки обличчя» ветерана, а зараз настав момент для дебюту «зарядженої» версії AMG.

Mercedes-Benz G63 AMG

Брутальний! «Щелепа» переднього бампера з величезними повітрозабірниками, що виділяється, здоровенні колеса і «двостволки» випускної системи під порогами кузова - ось відмінні риси нового G 63 AMG. До речі, це найпотужніший серійний «Гелендваген» за всю 33-річну історію німецького позашляховика!

Mercedes-Benz G63 AMG

Так, під капотом тут як і раніше бензинова V-подібна "вісімка", але вже не компресорна, як у G 55 AMG, а з двома турбінами! Така ж ставиться на всі нові моделі Mercedes-Benz з позначенням 63 AMG. 5,5-літровий агрегат розвиває 544 к.с. проти 507 раніше. Збільшився і крутний момент - з 700 до 760 Н ∙ м. Передає цю лавину на всі колеса 7-діапазонний «автомат» AMG Speedshift Plus 7G-Tronic. Страшно уявити, але цей велетень масою 2,5 тонни розганяється до сотні всього за 5,4 секунди! Максимальну швидкість залишили незмінною - вона обмежена електронікою на 210 км/год.

Двигун Mercedes-Benz G63 AMG

Коробка передач, до слова, має не тільки спортивний і ручний режими, а й алгоритм C (Controlled Efficiency), коли вона раніше переходить на підвищені ступені, а реакції на подачу палива притупляються. Більш того, G 63 AMG має функцію Eco Start/Stop, яка глушить двигун при зупинках. Дрібниці, скажете? Звичайно! Але тільки завдяки їм цей монстр задовольняє вимогам Євро-5 і відповідає стандартам для американського ринку. Середня витрата палива в змішаному циклі скоротилася до 13,8 л/100 км, але очевидно, що в реальних умовах вона навряд чи опуститься нижче 20 л/100 км.

Mercedes-Benz G63 AMG

Але у відділенні AMG думають не тільки про екологію - німці анонсували G 65 AMG. Ви тільки вдумайтеся - ця «цеглина» отримає V12 з двома турбінами, який видає 612 «коней» і 1000 Н ∙ м крутного моменту. Спринт «0-100» у цій версії скоротився до 5,3 секунди, а максималку підняли до 230 км/год, після чого спрацьовує «нашийник». На щастя, обидві AMG-модифікації оснащуються найпотужнішими гальмами, які ледве вміщаються в 20-дюймових колісних дисках. Спереду стоять 375-міліметрові «млинці» c шестипоршневими супортами, діаметр задніх - 330 мм.

Mercedes-Benz G63 AMG

Оновлений інтер'єр G-Класу отримає приладовий щиток з логотипом AMG і щедру обробку карбоном, шкірою і алюмінієм. Офіційна прем'єра новинки відбудеться в рамках Пекінського автосалону. До речі, саме на Гран-Прі Китаю в минулий уїк-енд Ніко Росберг, який виступає за команду Mercedes AMG, приніс марці першу перемогу у Формулі-1 з 1955 року. Символічно. Продажі стартують в червні. Що до цін, то вони відомі поки тільки для німецького ринку. G 63 AMG обійдеться мінімум в 137 504,50 євро. За «65-й» доведеться викласти ледь не вдвічі більше - 264 180 євро! А як ви хотіли? Статус ...

Джерело: auto.mail.ru