Восьмисотий. Спалах емоцій в Боттроп породив божевільне купе Brabus 800

mercedes-benz cl800 brabusРоберт Есенов, drive.ru

Фахівці німецького ательє Brabus вже показали публіці, що вони думають про рестайлінговий купе Mercedes CL 500 з новим двухнаддувним мотором V8. Та планова модернізація торкнулася і версії CL 600, яка, щоправда, залишилася при своєму колишньому двигуні. Але це не означає, що топ-модифікацію можна обійти стороною. Тим більше саме на її основі тюнери з Боттропа так легко зробити жахливо швидкий автомобіль. Працюючи за налагодженою схемою, німці констатували наступне: дводверка Brabus 800 - найпотужніше і найшвидше купе класу люкс.

Перетворювати «шестисотий» в «восьмисотий» інженерам Брабус не вперше - таке німці вже провернули з седаном Mercedes S 600. Методика та ж. Мотор V12 5.5 з двома турбокомпресорами піддали значній переробці. Робочий об'єм збільшився до 6,3 л за рахунок збільшення ходу поршня і діаметру циліндрів, підняли робочий тиск в турбінах, з'явився оригінальний колінвал, ковані разподільчі вали і поршні, встановлена випускна система з поліпшеною пропускною здатністю. Діяльністю двигуна V12 відтепер диригує нова програма управління. І показники віддачі вже знайомі - 800 к.с. і 1420 Н • м проти заводських 517 «коней» і 830 ньютон-метрів.

mercedes-benz cl800 brabus

Дводверка Brabus 800, укомплектована аеродинамічними накладками на бамперах, порогах і кришці багажника, дебютувала на міжнародному автосалоні в Дубаї. На вибір - диски діаметром від 18 до 22 дюймів. На фотографії зображено купе зі складовими катками серії Monoblock, взутими в шини Continental ContiSportContact 5P розмірністю 265/30 R21 спереду і 295/25 R21 позаду.

mercedes-benz cl800 brabus

За традицією, тяга обмежена електронікою на рівні 1100 Н • м. Це щоб у пятидіапазонного «автомата» інфаркт не стався. Але, за словами творців, і без того потужний двигун, люто навантажуючи задню вісь, здатний розігнати тушу масою понад 2,2 т до 100 км/год за 3,9 с, а з місця до 200 км/год купе вистрілює за 10, 3 секунди. Для порівняння, Ferrari 599 GTB Fiorano виконує ці трюки за 3,7 і 11 с відповідно. Різниця в динаміці скромна, чого не скажеш про максимальну швидкості. Якщо Brabus 800 Coupe може розвинути 350 км/год, то двухдверка з Апеннінського півострова - «всього» 330 км/год.

mercedes-benz cl800 brabus

Біла натуральна шкіра, чорна алькантара, вуглепластик, стьобані сидіння з контрастною прострочуванням ... Красиво.

Зрозуміло, тут уже не обійтися без поліпшень в ходовій частині. Наприклад, кузов припав до землі на 25 мм завдяки новому модулю управління активною підвіскою ABC. Про рівень уповільнення при натисканні на педаль гальма власник може не хвилюватися - його забезпечать фірмові гальмівні механізми з шестипоршневими алюмінієвими супортами на 405-міліметрових дисках спереду і чотирьохпоршневими на 380-міліметрових позаду. А ще є легкий аеродинамічний обвіс, здоровенні колісні диски і перешитий шкірою і алькантарою інтер'єр, в якому захочеться затриматися на все життя. Правда, багатьом доведеться на такий автомобіль працювати все життя. Ціна - понад 650 тисяч євро.