Brabus поліпшив родстер Mercedes SLS AMG

mercedes-benz sls amg brabus

На відкритому моторшоу в Ессені тюнінг-ательє Brabus представило «прокачаний» родстер Mercedes SLS AMG. Забігаючи наперед, слід сказати, що дане «прокачування», швидше за все, буде не останнім. Інженери Brabus поки лише випробували ряд рішень, які в майбутньому з'являться на більш екстремальній версії родстера, яка традиційно буде носити власне ім'я. В останні роки практично кожна модель Mercedes оснащувалася в Боттропі дванадцятициліндровим бі-турбомотором, що перетворював автомобіль в справжній суперкар. Досить згадати таких монстрів, як Brabus Rocket і Brabus Black Baron. Можна не сумніватися, що в майбутньому така ж доля чекає і Mercedes SLS AMG Roadster.

mercedes-benz sls amg brabus

На цьому тлі показаний в Ессені автомобіль виглядає досить "нешкідливо" і не так екстремально. Зовнішній вигляд змінився незначно: з'явився злегка доопрацьований передній бампер з інтегрованим сплітером, пороги, задній спойлер і дифузор. Все обважування може бути виконане як з матового, так і полірованого карбону або в будь-якому іншому кольорі, який вибере замовник. Плюс до всього, машина отримала ковані диски Brabus Monoblock F Platinum Edition розмірністю 20 дюймів спереду і 21 дюйм ззаду і низькопрофільну гуму 275/30 на передній осі і 295/25 на задній. Кліренс був зменшений на 40 мм, а щоб машина могла долати різні перешкоди, наприклад, лежачих поліцейських, - водій, одним натисканням на кнопку на передній панелі може підвести підняти передню частину спорткара на 50 мм. При досягненні швидкості 30 км/год кліренс автоматично зменшиться до початкового положення.

mercedes-benz sls amg brabus

Салон за бажанням замовника може бути оброблений шкірою, алькантарою і вставками з карбону або деревини цінних порід. Пороги традиційно прикрашені накладками з неіржавіючої сталі з неоновими логотипами Brabus, а спідометр розмічений до 400 км/год. Неоновим підсвічуванням хизується і центральний тунель з передньою панеллю.

mercedes-benz sls amg brabus

Не обійшлося і без втручання в підкапотний простір. Штатну вихлопну систему замінили на більш легку титанову (-40% ваги), а блок керування двигуном піддався невеликій корекції. В результаті чого потужність 6,2-літрової вісімки (571 к.с., 650 Н∙м) вдалося підняти до 611 к.с. На жаль, німці не повідомляють, наскільки покращилися динамічні характеристики автомобіля і наскільки зросла його ціна.

Джерело: auto.mail.ru