Біла блискавка. Бюро Brabus зарядило електрикою Mercedes-Benz Е-класу.

mercedes-benz brabus w212

У числі заготовлених до Франкфуртського мотор-шоу «заряджених» новинок тюнінг-ательє Brabus представить на своєму стенді ураганний «зелений» седан на базі моделі Mercedes-Benz E-класу (W212). Майже безшумна і зовсім не забруднююча атмосферу машина оснащена електромоторами сумарною потужністю 435 «коней» і моментом 3200 Н • м. Німці всерйоз говорять про можливість її дрібносерійного виробництва.

Для кращої аеродинаміки електромобіль одягли в особливий обвіс, прикрашений вуглепластиковими вставками і діодним підсвічуванням, а також взули у фірмові 19-дюймові легкосплавні колеса Brabus Monoblock Q чорного кольору з шинами розмірністю 245/35 R19.

У ступиці кожного колеса автомобіля розміщений компактний електродвигун британської фірми Protean Electric. У діаметрі він не перевищує 42 см, в товщину - 11,5 см, а його маса становить 31 кг. Кожен такий електромотор видає в економічному режимі 68 сил, а в спортивному - близько 109 «конячок» і 800 Н • м. При гальмуванні або уповільнення седана він також працює в режимі рекуперації, повертаючи до акумулятора до 70 кВт енергії.

mercedes-benz brabus w212

Спеціально для цього прототипу була розроблена двоконтурна електрогідравлічна гальмівна система. Вентильовані гальмівні диски знаходяться на внутрішній стороні ступиці. Там же розміщені і гальмівні супорти з колодками - по два на колесо.

Встановлена на електромобіль 355-вольтова літієво-іонна батарея ємністю 56 кВт • год дозволяє йому проїжджати при повній зарядці до 240 км в звичайному режимі і до 350 км в економічному. Для кращого збалансування ваги акумулятор, що складається з декількох блоків, розташували в різних частинах машини - під капотом, в тунелі підлоги, а також замість бензобака і запасного колеса. Зарядити батарею електромобіля можна або від джерела трифазного струму (380 В) за півтори години, або від побутової електромережі (220 В) за п'ять годин.

mercedes-benz brabus w212

Інтер'єр електромобіля відрізняється від салону звичайного седана Mercedes E-класу новим приладовим щитком, що інформує водія про рівень заряду батареї, режимах роботи електромоторів, швидкості та інших параметрах машини. Також спеціально для електрокара німці виготовили інший центральний тунель з органами управління електричною трансмісією.

Незважаючи на значну споряджену масу в 2190кг (у седана Е-класу вона в залежності від модифікації менше приблизно на 350-600кг), прототип володіє непоганою динамікою. Максимальна швидкість електрорухомої четиридверки складає 220 км / год (в економічному режимі - 190 км / год), а розгін з місця до сотні займає в неї 6,9с. (на 0,3с. довше 272-сильного Мерседеса E 350 4Matic). На прискорення з 60 до 120 км / год електромобіль витрачає 5с. (на 0,2с. швидше 388-сильного E 500 4Matic).

Джерело: Сергей Удачин, drive.ru