Дебютував передсерійний концепт Mercedes B-Class E-Cell Plus

mercedes b-class e-cell plusСергей Удачин, drive.ru

Окрім нового покоління компактвена Mercedes-Benz B-класу концерн Daimler AG представив у Франкфурті і його «зелену» версію - B-Class E-Cell Plus. Бензоелектричний пятидверку, яку розробники позиціонують як електромобіль зі збільшеним запасом ходу, повинні поставити на конвеєр вже в 2014 році.

Концепт оснащений електродвигуном, що видає в звичайному режимі 95 сил, а в максимальному 136, літієво-іонною батареєю фірми Deutsche Accumotive і 68-сильним трьохциліндровим турбомотором 1.0. Останній заряджає акумулятор на швидкості до 60 км/год або допомагає обертати колеса при більш швидкій їзді. У будь-якому з режимів руху автомобіль набирає сотню приблизно за 11 с і розганяється до максимально допустимих для нього 150 км/год.

Від звичайного компактвена гібрид відрізняється хіба що спеціальної забарвленням кузова, колісних дисків і фальшрадиаторной грати. А ще вбудованим в задній бампер лючком для підзарядки батареї і іншої форми дифузором без виїмки для вихлопної труби.

mercedes b-class e-cell plus

Концепт оснащений системою Collision prevention assist для попередження зіткнень. Є в ньому й інші помічники, запозичені у старших моделей. Наприклад, системи, що стежать за втомою водія, що попереджають про з'їзд з смуги руху, а крім того, обмежувач швидкості, що розпізнає дорожні знаки, камера заднього виду і автоматичний паркувальник.

На одній лише електротязі і запасі батареї, який можна поповнювати від побутової електромережі або на станції швидкої зарядки, концепт здатний проїхати до 100 км. А це приблизно 80% шляху, подоланого щоденно середньостатистичним європейцем. Якщо ж електромотору допомагає бензиновий агрегат, що видихає в атмосферу всього 32 г/км вуглекислого газу, то гібрид може зробити марш-кидок протяжністю в 600 км.

mercedes b-class e-cell plus

Інженерам Даймлера вдалося компактно вписати силову установку в структуру компактвена. Обидва мотори і генератор розташували під капотом, а акумулятор і бензобак під фальшпідлогою в задній частині машини в просторі, якому навіть дали ім'я Energy Space. Останнє, до речі, придумали спеціально для машин з альтернативними джерелами живлення. У ньому також можна розташовувати баки для зберігання природного газу або ємності з воднем.

mercedes b-class e-cell plus

Усередині гібрида цілком традиційний п'ятимісний салон, обшитий шкірою з прострочуванням мідного кольору в тон з символічною графікою на бортах. Відмінностей від звичайної версії трохи: на приладовому щитку замість оборотів мотора відображаються режим роботи силової установки і рівень заряду батареї, які також виводяться у вигляді схем на дисплеї, а замість важеля коробки передач на тунелі додаткова ємність для дрібничок.

Коли гібрид запустять у серію, його власникам нададуть спеціальний мережевий інтерфейс, так званий Vehicle Homepage. Він дозволить віддалено контролювати процес зарядки батареї за допомогою смартфона або комп'ютера, а також при бажанні дистанційно включати в машині кліматичну установку, щоб прогріти або, навпаки, охолодити салон перед поїздкою.