У майстерні Kicherer першими взялися за доопрацювання родстера Mercedes SLS AMG

mercedes-benz sls amg kicherer roadster supersport gtrРоберт Есенов, drive.ru

Віртуальний дебют 571-сильного родстера Mercedes SLS AMG відбувся ще навесні 2011 року, і європейські дилери навіть почали приймати замовлення на автомобіль. Але «живі» машини, ціни на які стартують з позначки 195 160 євро, до господарів ще не потрапили. Хіба це перешкода для тюнинг-бюро, які ледве стримуються від роботи над «чайкою без крил»? Першими зірвалися фахівці німецького ательє Kicherer, підготувавши для суперкара великий список доробок.

До цього тюнери з Штокаха вже потренувалися на однойменних купе, в результаті чого з'явилися кіти Supersport і Supersport GT. Родстер ж носить назву Kicherer SLS Roadster Supersport GTR. Саме відкритий автомобіль є найбільш продуктивною в гамі ательє. Якщо свого часу атмосферний мотор V8 6.2 у закритих версій Kicherer розвивав 610-630 к.с., то на машині з м'яким верхом віддачу підняли з 571 сили до 650. Крутний момент підскочив з 650 до 700 Н•м. Зрозуміло, позначилося це і на динамічних характеристиках - до сотні покращений SLS AMG Roadster розганяється за 3,5 с замість 3,8 у початкової моделі.

Максимальна швидкість родстера Kicherer SLS Supersport GTR дорівнює 320 км / год Для порівняння, стандартний автомобіль розвиває 317 км / год.

mercedes-benz sls amg kicherer roadster supersport gtr

Тоновані ліхтарі і втиснуті чотири патрубки в стандартні трапецеподібні гнізда в бампері чи поліпшили зовнішній вигляд дводверки.

Але всі ми пам'ятаємо, що хлопці з Штокаха не можуть без змін у зовнішності, які частенько виявляються позбавленими смаку. Цього разу обійшлося без матової чорної плівки на кузові, але задню оптику німці все-таки затонували. Та й з 20-дюймовими дисками промахнулися - не йдуть вони «ес-ел-ЕСУ». Зате скромна аеродинамічна накладка на передньому бампері екстер'єр не псує. Список змін доповнюють укорочені і жорсткіші пружини, а також нова випускна система з чотирма патрубками.