Крутий Мерс зібрали зі шматочків заліза

Щоб побудувати культовий автомобіль, іноді досить хорошого звалища металевих відходів та пари ненормальних друзів.

Якби Mercedes 300 SLR Uhlenhaut Coupe в 1955 році пішов у серію, зі своїми 290 км/год він став найшвидшим серійним авто в світі. Але тоді його творці вирішили, що це дуже небезпечно для публіки. І два зібраних прототипи опинилися в Музеї компанії Mercedes.

mercedes-benz 300 slr uhlenhaut coupe зі сміття

І ось тепер група німців взялася відтворити колись культовий суперкар. Тільки зробили вони це з 10 тисяч металевих обрізків і старих запчастин. Все б добре, але така машина, на жаль, не їздить.

mercedes-benz 300 slr uhlenhaut coupe зі сміття

Як розповів Армін Цісельскі, один з трьох друзів-ентузіастів, на будівництво реплікари пішло сім місяців. Особливо складно було збирати «двигун», який на вигляд практично не відрізняється від оригіналу.

mercedes-benz 300 slr uhlenhaut coupe зі сміття

Модифікація 300 SLR, яка надихнула Арміна і його друзів, названа Uhlenhaut Coupe на честь Рудольфа Уленхаута. Цей керівник спортивно-гоночного відділу німецької автокомпанії в 1950-х всіляко просував 300 SLR на найпрестижніші ралі.

mercedes-benz 300 slr uhlenhaut coupe зі сміття

Як припускають експерти, якщо б ці автомобілі, які зараз знаходяться в музеї, були продані на аукціоні, за кожен з них можна було б виручити десятки мільйонів фунтів стерлінгів. Машина, яка була зібрана з металевих відходів, коштує набагато менше - близько 60 тисяч фунтів.

mercedes-benz 300 slr uhlenhaut coupe зі сміття

mercedes-benz 300 slr uhlenhaut coupe зі сміття

mercedes-benz 300 slr uhlenhaut coupe зі сміття

mercedes-benz 300 slr uhlenhaut coupe зі сміття

Джерело: mport.bigmir.net