Замовлення на перший дизельний Mercedes SLK почнуть приймати восени 2011 року

mercedes-benz slk cdiРоберт Есенов, drive.ru

З 1996 року родстер Mercedes SLK якими тільки моторами не оснащувався. На штутгартських модель ставилися атмосферні мотори з чотирма, шістьма і вісьма циліндрами, чотирициліндрові агрегати, оснащені приводним нагнітачем або турбонаддувом. Але всі вони були бензиновими. І тільки в кінці 2011 року німці випустять на ринок перший в історії Мерседеса SLK дизельний варіант дводверки - модифікацію SLK 250 CDI з турбодизельною «четвіркою» OM651.

Двигун, який потрапив під капот дизельного «двісті п'ятдесятого», вже знайомий нам по Мерседесам C- і E-класів. Алюмінієвий мотор укомплектований двома турбокомпресорами, системою акумуляторного уприскування четвертого покоління з форсунками, що працюють під тиском 2000 бар. При робочому обсязі 2143 см ³ розвиває 204 сили і 500 Н • м, причому пік крутного моменту припадає вже на 1600 об / хв. За швидкісними даними SLK 250 CDI, який оснащується тільки семиступінчастим «автоматом», близький до бензинової версії SLK 250 CGI - розгін до сотні займає 6,7 с проти 6,6, а максимальна швидкість у обох виконань складає 243 км/год.

mercedes-benz slk cdi

 

Автомобілі з шестиступінчастою «механікою» з'являться в гамі у другому кварталі 2012 року. Візуально відрізнити дизельний родстер можна буде тільки за відповідними шильдикам на кришці багажника - як і у всіх модифікацій, машина серії 250 CDI хизується розведеними по кутах заднього бампера випускними патрубками. А замовлення почнуть приймати восени 2011 року. Наприклад, у Німеччині старт намічений на 13 вересня, а ціни починаються з 41 828 євро. Стільки ж зараз німецькі дилери просять за Mercedes SLK 250 CGI, а повнопривідний родстер Audi TT 2.0 TDI (170 к.с., «механіка») оцінюється в 36 950 євро.