При створенні родстера Mercedes SLK 55 AMG німці не забули про природу

mercedes-benz slk 55 amgРоберт Есенов, drive.ru

Чи могли екологи посміхатися при вигляді якого-небудь автомобіля Mercedes з шильдиком AMG кілька років тому? Куди там - всім своїм єством, і особливо агресивним пульсуючим звуком німецькі спортивні моделі заявляли про свой нескромний апетит. Але змінюються часи, посилюються екологічні норми токсичності для автомобілів, що кидає новий виклик інженерам відділення AMG. Генії з Аффальтербаха вже комплектують свою продукцію сучасними моторами з безпосереднім уприскуванням, двома турбокомпресорами і системою start / stop. І фахівці AMG продовжують нас дивувати, що видно на прикладі нового родстера Mercedes SLK 55 AMG.

Ні, «заряджена» дводверка не отримала наддувний мотор - під капотом встановлена нова атмосферна «вісімка» робочим об'ємом 5461 см ³, оснащена безпосереднім упорскуванням палива під тиском 200 бар і видає 422 сили і 540 Н • м (у попередника було 360 і 510). Агрегат серії M152 являє собою двигун V8 серії M157, позбавлений двох «равликів» Garrett Honeywell. Різниця з другим агрегатом в іншій системі впуску й змащення, доопрацьованих головках циліндрів, зміненому алюмінієвому картері і оригінальній програмі управління. Діаметр циліндра (98 мм), хід поршня (90,5 мм), паливна апаратура Bosch з пьезофорсунками - все це таке ж, як у бітурбомотор V8 з індексом M157.

mercedes-benz slk 55 amg

Випускна система з квартетом 60-міліметрових патрубків оснащена двома електроннокерованими заслінками. При оборотах двигуна нижче 2000 об / хв вони закриті, але коли автомобіль прискорюється, заслінки відкриваються на кут 15, 30 або 50 °, про що негайно дізнаються люди навколо.

А інженерний сюрприз - технологія відключення циліндрів під час низького навантаження на двигун. Таке ми звикли бачити на американських автомобілях, але на Мерседесах подібної системи щось не пригадаємо. За словами мотористів AMG, при рівномірній їзді «вісімка» здатна відключати половину циліндрів - другий, третій, п'ятий і восьмий. За роботу механізму відповідають 16 гідрокомпенсаторів, вбудованих в головку блоку циліндрів і відповідають за відкриття / закриття впускних і випускних клапанів і окремого масляного насоса. Щоб двигун «позбувся» квартету «горщиків», потрібно перевести селектор «автомата» AMG Speedshift 7G-Tronic Plus в режим C (Controlled Efficiency) і тримати стрілку тахометра нижче за позначку 3600 об / хв. Зворотно циліндри включаються за 30 мілісекунд.

mercedes-benz slk 55 amg

Двигун V8 5.5, у якого ступінь стиснення складає 12,6:1, розвиває пік потужності на 6800 об / хв, а максимальний обертовий момент - при 4500. До речі, коли відключені чотири циліндри з восьми, «вісімка» видає 230 Н • м.

У результаті двомісний автомобіль на кожні 100 км шляху витрачає всього 8,4 л бензину, а показник викидів CO2 дорівнює 195 г / км. Такого результату творці домоглися в тому числі завдяки використанню в моторі полегшеного кованого колінвала, поршневих кілець і гільз з вуглецевим покриттям, що зменшує тертя між деталями, генератора, що працює тільки з потреби і системи start / stop. Широке використання алюмінію, з якого виконані поршні, блок і картер, дозволило утримати масу «вісімки» на рівні 187 кг.

mercedes-benz slk 55 amg

Розширена обробка вуглепластиком, поліпшена шкіряна обробка designo і designo Exclusive, вставки з алькантари - все це клієнт знайде у фірмових каталогах додаткового обладнання.

Але ж ми ще не забули, що мова ж йде про родстер SLK 55 AMG. Більшості людей на планеті як і раніше важливіше, наскільки AMG-продукт агресивніше на дорозі, ніж прихильнішими в очах екологів. До сотні буйний Mercedes вистрілює за 4,6 секунд. Максимальна швидкість у нього обмежена електронікою на 250 км / год. З прямими конкурентами у «ес-ел-ка» від AMG туго, але за динамічними характеристиками з ним можуть зрівнятися родстери Audi TT RS і BMW Z4 sDrive35is з автоматизованими коробками передач. Перший катапультується до 100 км / год за 4,4 с, другий - за 4,8 с. Максималка обох - 250 км / год.

mercedes-benz slk 55 amg

Спортивні крісла з поліпшеною бічною підтримкою і двокольоровою шкіряною оббивкою designo - привілей родстера у версії Edition 1. Ціни на них стартують з 85 520 євро.

Схеми підвісок не змінилися - стійки McPherson спереду і ззаду багатоважілька. Однак на AMG-версії SLK встановлені більш жорсткі пружини, перенастроювані амортизатори і потовщені стабілізатори поперечної стійкості. Рульове управління з гідропідсилювачем змінної продуктивності також переглянуте, що обіцяє клієнтам поліпшену інформативність приводу, більш насичений «нуль» і спритний відгук на рух кермом. Новий Mercedes SLK 55 AMG спочатку укомплектований трьохрежимною системою стабілізації, яка за допомогою гальмівних механізмів вміє імітувати роботу редуктора, розподіляє тягу між колесами задньої осі. Для просунутих користувачів є опціональний пакет AMG Performance, що включає блокування диференціала ззаду, карбонокерамічні гальмівні диски спереду, посилену підвіску і оригінальне кермо.

mercedes-benz slk 55 amg

За замовчуванням родстеру призначені литі диски з шинами розмірністю 235/40 R18 спереду і 255/35 R18 ззаду, а також гальма з 360-міліметровими «млинцями» на передній осі і 330-міліметровим на задній.

Світова прем'єра дводверки Mercedes SLK 55 AMG відбудеться на автомобільному огляді у Франкфурті у вересні 2011 року. У продаж родстери надійдуть пізніше - у січні 2012-го. Авто у стандартних комплектаціях (шість подушок безпеки, двозонний клімат-контроль, шкіряна обробка сидінь, система стеження за станом водія Attention Assist) коштуватимуть від 72 590 євро в Німеччині. А в списку опцій можна буде знайти комплекс превентивних заходів Pre-Crash Safety, радарний круїз-контроль, інтелектуальний біксенон, панорамний дах Magic Sky Control.