Mercedes покаже вісім циліндрів з апетитом чотирьох

Корпорація Daimler AG оголосила про прийдешню прем'єру на автосалоні у Франкфурті нового восьмициліндрового двигуна Mercedes-Benz AMG. Новий мотор об'ємом 5.5 літра M152 і близький по конструкції до існуючого V8 бітурбо, повинен стати найекономічнішим серед однокласників завдяки використанню системи відключення циліндрів AMG Cylinder Management. Як говориться в офіційному повідомленні Mercedes-Benz, - "Завдяки збільшеній на 30% (у порівнянні з нинішньою моделлю) економічністю п'ятилітрового двигуна V8. Ми можемо продемонструвати інноваційні можливості AMG і залишається доступним потенціал атмосферних восьмициліндрових моторів".

mercedes-benz m152

Двигун, що розвиває потужність в 415 к.с при 6 800 оборотах і крутний момент 539 Нм, дебютує на моделі Mercedes-Benz SLK55 AMG у вересні. Це означає, що SLK55 AMG стане єдиним родстером у сегменті на якому встановлений мотор V8.

Система AMG Cylinder Management здатна відключати другий, третій, п'ятий і восьмий циліндри, знижуючи споживання палива до рівня звичайного чотирициліндрового двигуна, коли мотор працює під частковим навантаженням. Технологія та ж сама, що використовується на 750-сильних моторах Formula 1, де економічність стала останнім часом одним з важливих чинників перемоги. У гонках циліндри відключаються при проходженні поворотів з низькою швидкістю, проходженні за Safety Car або заїздах на піт-стопи. Функція відключення може бути задіяна натисканням кнопки "C" (Controlled Efficiency) при роботі мотора в дуже широкому діапазоні - від 800 до 3 600 оборотів.

"Восьмициліндровий мотор з економічністю чотирициліндрового. Спортивними характеристиками і звуком. Технологіями зі світу Formula 1 - я впевнений, що новий SLK55 AMG відповість найвищим вимогам фанатів спорткарів," вважає Фрідріх Ейхер, глава підрозділу, що відповідає за розробку двигунів у Mercedes-AMG GmbH.

Джерело: autoutro.ru