Бюро Brabus запрягли в Mercedes E Cabriolet 800 пекельних "коней"

mercedes-benz e cabriolet brabus 800 Роберт Есенов, drive.ru

Фахівці німецького тюнінг-ательє продовжують клеїти страхітливий шильдик E V12 на моделі Mercedes. На даний момент інженери з Боттропа вже серйозно попрацювали над седаном Mercedes E-класу і над його закритою дводверною модифікацією - ці автомобілі після відвідування бюро швидше літають, чим їздять. Тепер же руки тюнерів добралися і до однойменного кабріолета. Рецепт той же - океан потужності і тяги, море чорного кольору і божевільні динамічні характеристики.

Воронований кузов помітно відрізняється від того, яким постачають вихідний автомобіль. У виданні ательє Brabus E V12 Cabriolet розжився агресивнішими бамперами, розширеними крилами, матовими накладками над задніми колісними арками, потужним дифузором в задній частині і антикрилом на кришці багажника. Всі ці деталі виконані з вуглеволокна, втім, як і тильна сторона передніх крісел. А завершувати образ клієнту запропоновано дисками - семи варіантів дизайну діаметром від 18 до 20 дюймів.

 

mercedes-benz e cabriolet brabus 800

Розривати повітряні маси Brabus E V12 Cabriolet буде на спортивних шинах розмірністю 265/30 R19 спереду і 295/30 R19 ззаду.

Але перероблений екстер'єр - лише прелюдія. Головною метою німців було насичення кабріолета з точки зору техніки. Подумки відкриваємо капот, і замість звичайних для відкритої «єшки» моторів бачимо дванадцятициліндровий мерседесівський двигун. Хлопці з Боттропа розточили агрегат з 5,5 до 6,3 л, встановили доопрацьований колінвал і два більш продуктивних турбокомпресора. Фінальна віддача - божевільні 800 сил і 1420 Н • м. Однак перевірений часом п'ятиступінчастий «автомат» таку лавину тяги пережити не зміг би, тому крутний момент обмежили на рівні 1100 ньютон-метрів.

mercedes-benz e cabriolet brabus 800

У списку матеріалів обробки є натуральна шкіра, вуглепластик, алюміній, алькантара і трохи  пластика.

Подібна рестрикція, однак, не заважає кабріолету переміщуватися до сотні через 3,7 с після старту і розвивати максимальну швидкість 370 км/год. Також відомо, що на дводверці встановлені пружини і амортизатори Bilstein, дорожній просвіт зменшений на 35 мм, а ведуча задня вісь забезпечена 40-відсотковим блокуванням. Поліпшили і гальма - замість стандартних механізмів з'явилися дванадцятипоршневі спереду і ззаду шестипоршневі. Такі зупинять Землю! А що зупинить потенційного покупця? Хіба що ціна - близько 500 тисяч євро.