Безкрилий Mercedes-Benz SLS AMG Roadster розсекретили до літа

mercedes-benz sls amg roadsterСергей Удачин, drive.ru

Буквально нещодавно, на травневих святах, концерн Daimler AG опублікував перші офіційні фотографії відкритої двухдверкі Mercedes-Benz SLS AMG Roadster, що готується до дебюту. Разом зі знімками тестованого на полігоні в Штутгарті автомобіля з мінімальними залишками камуфляжу німці розкрили деякі попередні дані про машину. Тепер же, за пару днів до початку самого підходящого для цієї моделі сезону, вони представили повну інформацію, включаючи дату початку продажів і ціну.

Так, попередні замовлення на новинку офіційні дилери Mercedes-Benz у Європі почнуть приймати вже в середині цього тижня - з 1 червня. Автомобілі ж, які будуть збиратися на найбільшому мерседесівському заводі в Зіндельфінгене, опиняться в шоу-румах не раніше осені. Вартість новинки для ринку Німеччини вже визначена - 195 160 євро. Це на 11 900 євро більше, ніж зараз просять за купе.

mercedes-benz sls amg roadster

Втративши разом з жорстким дахом своєї візитної картки - «крил чайки», дводверка не втратила ні грама своєї привабливості. Навіть з розпашними дверима автомобіль все так само заворожує.

Німці запевняють, що апетит у родстера в точності такий же, як у купе. У середньому новинка споживає 13,2л/100км палива і, видихаючи в атмосферу 308г/км CO2, відповідає екологічним нормам Євро-5.

Габаритні розміри родстера відомі, і майже всі вони в точності такі ж, як у купе. Колісна база моделі становить 2680мм, довжина кузова - 4638мм, а ширина - 1939мм. Відрізняється лише висота машини з м'яким верхом - вона на один міліметр менше, ніж у купе, - 1261мм. З появою складного тришарового матерчатого верху, що забирається за 11с на швидкості до 50 км/год, у машини на три літри скоротився обсяг багажника, який, незалежить від того, піднятий дах або складений, вміщує 173 л поклажі.

mercedes-benz sls amg roadster

Покупцям родстера Мерседесівці готові запропонувати дев'ять варіантів забарвлення кузова і вісім кольорів салону. М'який складаний верх при цьому доступний в одному з трьох кольорів: червоному, чорному або бежевому.

Для збереження динамічних характеристик родстера на рівні купе SLS AMG Мерседесівці модифікували раму автомобіля. Вона наполовину складається з алюмінієвих профілів, на 26% з листового алюмінію, на 18% з литого і всього на 6% зі сталі. Після переробки рама стала важити 243 кг, що всього на пару кілограмів більше, ніж у закритій дводверці. Також інженери компанії підвищили міцність кузова, зокрема вони використовували посилені пороги і пару елементів, що збільшують жорсткість машини - один за передньою панеллю, а другий за спинками сидінь. У результаті споряджена маса родстера збільшилася в порівнянні з купе на 40 кг (до 1660 кг).

mercedes-benz sls amg roadster

Mercedes-Benz SLS AMG Roadster оснащений такою ж 571-сильною атмосферної «вісімкою» 6.2 (650 Н•м) і семиступінчастим «роботом» Getrag, як у закритій дводверці. Незважаючи на збільшення у вазі, як наслідок, трохи змінилася енергоозброєність з 2,84 до 2,9 к.с./кг, новинка нітрохи не поступилася останньою в динаміці. Максимальна швидкість родстера обмежена електронікою на тому ж значенні 317 км/год, а розгін до сотні також становить 3,8 с.

mercedes-benz sls amg roadster

Разом з іншими даними телеметрії система AMG Performance Media надасть водієві інформацію про поточну потужність і крутний моменті мотора, положенні педалі газу, час прискорення до сотні або на чверті милі і навіть збереже дані про проходження кола на гоночній трасі.

Окремої згадки заслуговують пара нових опцій, які з'являться у відкритого спорткара. Це адаптивна підвіска AMG Ride Control і мультимедійна система AMG Performance Media з акустикою об'ємного звучання Bang&Olufsen BeoSound AMG. Перша дозволяє змінювати характеристики ходової частини в рамках трьох встановлених режимів Comfort, Sport і Sport plus, а друга відображає різні телеметричні дані автомобіля. Зокрема, при бажанні водій може отримувати інформацію про бічних і лінійних прискореннях машини, температурі моторного масла, трансмісійних масел, охолоджуючої рідини в реальному часі, тиску повітря в кожній шині, а також користуватися високошвидкісним доступом в Мережу.