У бюро MEC Design захопилися прикрашальництвом Мерседеса SLS AMG

mercedes-benz sls amg mec design Сергей Удачин, drive.ru

В піку дебюту родстера Mercedes-Benz SLS AMG помітно активізувалися різні тюнінг-ательє, що спеціалізуються на доведенні автомобілів концерну Daimler AG. Свої версії закритого німецького суперкара зовсім нещодавно показали бюро FAB Design і Vath. Не змусили себе довго чекати і берлінські тюнери з MEC Design, допрацьовують штутгартські моделі з трипроменевою зіркою вже більше 10 років.

Вирішивши, що потужності атмосферної «вісімки» 6.2 дводверці SLS AMG вистачить поза очі, кастомайзери зосередилися на стайлінгу автомобіля. Для нього виготовили новий, більш агресивний передній бампер з парою варіантів сплітера і інший задній, до якого можна підібрати один з трьох абсолютно різних по дизайну дифузорів. Доповнили обважування накладні пороги з вбудованими діодними вогнями підсвічування і спойлери на кришці багажника, над заднім склом і навіть на даху, між точок кріплення «крил чайки».

mercedes-benz sls amg mec design

На вибір для дводверки тюнери можуть запропонувати кілька варіантів фірмових легкосплавних колісних дисків: 20-дюймові на всі колеса або ж діаметром 20 дюймів на передню вісь і 21 дюйм на задню. Для більшого зовнішнього ефекту в MEC Design їх можуть встановити з проставкамі, що збільшують колію на 30-55 мм.

Щоб автомобіль не тільки красиво виглядав, але й ефектно звучав, в MEC Design розробили для нього спеціальний глушник з нержавіючої сталі з чотирма патрубками. Ціна питання - 2679 євро.

Щоб уберегти гарний обвіс від пошкоджень об бордюри і в той же час щоб покрасуватися низькою посадкою, тюнери підготували для суперкара гідравлічну підвіску з функцією Lift-up. За запевненням німців, одним натисканням кнопки вся машина може піднятися на 30 мм або, навпаки, притиснутися до землі на 70 мм. При тому що кліренс у SLS AMG складає всього 125 мм, останній варіант, треба визнати, виглядає дорогим екстрімом. Така підвіска - задоволення, звичайно, не дешеве (близько 7500 євро), але саме по собі обважування коштує дорожче (більше 20 тисяч євро).

mercedes-benz sls amg mec design

Кропітку переробку салону суперкара німці оцінили приблизно в 12 600 євро. Внутрішнє оздоблення суперкара тюнери старанно обтягнули алькантарою і шкірою, аж до багажного відділення, розмістивши то тут, то там вишиті емблеми бюро. Переробці піддався і кермо, яке можна замовити з комбінованою обробкою. Ну і, звичайно ж, не обійшлося в інтер'єрі без вуглеволокна. Вставки з нього присутні повсюдно - від передньої панелі, дверей, порогів до центрального тунелю і каркасів крісел. З вуглепластика виготовили навіть підрульові пелюстки.