Mercedes-Benz SLS AMG Roadster вийшов на фінішну пряму

Сергей Удачин, drive.ru

mercedes-benz sls amg roadster

На перших офіційних знімках зовнішність випробуваного родстера вже не прихована камуфляжем. Невеликими шматками чорної плівки закриті лише логотипи виробника і частково світлотехніка.

Незважаючи на те що купе і родстер Mercedes SLS AMG розроблялися одночасно, відкрита версія тим не менше припізнилися. Через необхідність доопрацювань і додаткових тестувань, пов'язаних з особливостями конструкції машини, вперше ми змогли абияк розгледіти її лише у жовтні, та й то завдяки шпіонерам. Але тепер, коли основна робота з доведення закінчена, а випробуваний автомобіль намотує останні кола на полігоні в Штутгарті, про нього з'явилися деякі подробиці, а також перші офіційні зображення.

 

Отже, відкрита двухдверка, очевидно, з тієї ж колісною базою (2680 мм), що й у купе SLS AMG, а також з аналогічною довжиною (4638), шириною (1939) і поки не озвученої висотою кузова дебютує на мотор-шоу у Франкфурті 13 вересня, а не в Детройті, як це передбачалося спочатку. Очікується, що продажі моделі в Європі і США почнуться в поточному році слідом за світовою прем'єрою.

mercedes-benz sls amg roadster

Для збереження ваги автомобіля в конструкції складного механізму даху інженери Даймлера, крім сталі, широко використовували алюміній і магнієвий сплав.

Як ми вже говорили, найбільша зміна, яка очікується в родстері, - це тришаровий м'який складаний верх. Замінивши собою жорсткий дах, він автоматично позбавив машину її візитної картки - ефектних «крил чайки», замість яких у автомобіля нічим не видатні звичайні розпашні двері. Матер'яний верх суперкара автоматика може складати і відкривати на швидкості до 50 км / год всього за 11 с. Для порівняння: у нового кабріолета BMW шостої серії ця процедура займає від 19 до 24 с, при цьому рухатися машині потрібно не швидше 40 км / год, а у Audi R8 Spider - 19 с на швидкості до 50 км / год.

mercedes-benz sls amg roadster

Замінивши дах, інженери Мерседеса включилися в боротьбу за підвищення жорсткості кузова машини та збереження її ваги. Наскільки їм це вдалося, ми дізнаємося відразу після прем'єри родстера. Поки ж відомо, що зміцнення боковин машини, а також інтеграція двох додаткових підсилювачів збільшили масу кузова родстера в порівнянні з купе всього на два кілограми (до 243 кг). Один з збільшують жорсткість елементів розташований під передньою панеллю, він жорстко з'єднаний додатковими силовими елементами з центральним тунелем і рамою лобового скла. А другий поперечний підсилювач розміщений між бензобаком машини і складним верхом.

mercedes-benz sls amg roadster

У ході тестів родстер випробовували на другорядних дорогах, швидкісних автострадах і вулицях міст в Німеччині і США. Відзначився автомобіль і на Нюрбургринзі.

Ще яких-небудь технічних одкровень від родстера ми не чекаємо. Як і купе SLS AMG, він буде приводитися в рух аналогічної 571-сильною атмосферної «вісімкою» 6.2 (650 Н • м), зістикованою з семиступінчастим «роботом» Getrag. Заявлена максимальна швидкість відкритого суперкара також буде обмежена електронікою на значенні 317 км / год. Всі інші деталі новинки, а разом з ними й ціни - чекаємо восени.