Ательє Brabus приділило увагу оновленого купе Mercedes CL 500

mercedes-benz cl500 brabusРоберт Есенов, drive.ru

Тюнінг-ательє слідують за актуальними для себе автовиробниками, як сліпий за собакою-поводирем. Такі закони жанру. Ось, наприклад, компанія Mercedes-Benz оновила двигуни для седана S 500 і купе CL 500. Замість атмосферної «вісімки» 5.5 німці встановили новітній бітурбомотор V8 робочим об'ємом 4,7 л. А раз так, значить, і фірми по доведенню Мерседесів повинні готувати тюнинг-кіти для свіжих модифікацій. Фахівці ательє Brabus з цим завданням вже впоралися - «вісімці» з двома турбокомпресорами виділили дві програми поліпшення.

За заводським паспортними даними, агрегат масою 220 кг, оснащений безпосереднім уприскуванням палива, розвиває 435 сил і 700 Н • м. Представницьким автомобілям - за очі! Але в Боттроп так не вважають, що загрожує «вісімці» новим блоком управління Brabus PowerXtra CGI і оптимізованої випускною системою з клапанним регулюванням. Варіантів віддачі два. Перший має на увазі наявність 490 «коней» і 780 ньютон-метрів, другий - 520 і 820 відповідно. З 520-сильним зарядом під капотом купе Mercedes CL 500 (споряджена маса - 1995 кг) розганяється до 100 км/год через 4,5 с після старту. У цій вправі вихідна модель не така швидка, - 4,9 с. А зі знятим обмежувачем швидкості дводверка здатна розвинути 300 км/год замість колишніх 250.

mercedes-benz cl500 brabus

Аеродинамічний обвіс обійдеться покупцеві в 6901 євро, а диски Monoblock G Platinum Edition з шинами розмірністю 255/30 R21 спереду і 265/30 R21 ззаду - в 2130 євро.

Доопрацювання продовжилося установкою нового переднього бампера з агресивною архітектурою, більш ретельно опрацьованих з аеродинамічною точки зору порогів і заднього бампера з дифузором. Кузов припав до землі на 25 мм завдяки іншому модулю управління активною підвіскою Active Body Control. Уповільненням диригують потужні гальмівні механізми - шестипоршневі з 405-міліметровими дисками спереду і чотирьохпоршневі з 380-міліметровими ззаду. І, звичайно ж, не варто забувати про змінений салоні, в якому можна побачити кермо з потовщеним ободом, алюмінієві накладки на педалях, а також кілограми натуральної шкіри щонайм'якшої Brabus Mastik і алькантари. Але ціни ... Без урахування модернізації двигуна німцям доведеться віддати близько 40 тисяч євро.

  • Випускна система оцінюється тюнерами в 2356 євро, а ті гальма, про які йде мова в тексті, коштують шалені 17731 євро. Але можна на механізмах і заощадити, вибравши елементи за 5831 євро.
  • Пристрасть як хочеться, щоб натуральною шкірою і алькантарою були обшиті сидіння, центральна і дверні панелі і стеля? Вам не позаздриш - викласти доведеться 7675 євро. Алюмінієві накладки на педалях і порогах - ще 1362 євро.