Для настільки стрімкою гонки, як Формула-1 потрібні настільки ж швидкі авто швидкої медичної допомоги та автомобіля безпеки, саме тому за їх основу були обрані далеко не прості авто марки Mercedes-Benz AMG.
Чого тільки не побудуєш на базі універсала Mercedes-Benz C63 AMG. Цей універсал повністю відображає свою назву і є справді універсальною машиною, підтвердженням тому стає новий варіант C63 AMG Estate як машина швидкої допомоги в перегонах Формули-1. Ось уже четвертий сезон поспіль цей фургон виступає в ролі офіційного засобу пересування медичного персоналу по гоночному треку. У цьому році AMG представив оновлений дизайн кузова і нову технічну начинку свого автомобіля. Взаємовигідна співпраця організаторів перегонів Формули-1 і підрозділи тюнерів AMG, що належить німецькому автогігантові, почалося ще в 2008 році. Для гонок потрібен був швидкий, надійний і місткий автомобіль, за допомогою якого медики могли б швидко реагувати на всі надзвичайні ситуації, що відбуваються на гоночній трасі. Саме таким автомобілем і став Mercedes-Benz C63 AMG Estate. На самому початку гонки машина з лікарями слід за болідами F1, тому що в цей час вони знаходяться дуже близько один до одного і ймовірність аварій дуже висока, після чого авто покидає трасу і завжди знаходиться в готовності виїхати до місця ДТП.
Щоб слідувати за швидкими гоночними болідами керованими професійними пілотами, C63 AMG піддався ряду доробок у числі яких і програма по зниженню ваги. Універсал отримав полегшений капот з алюмінію, нову решітку радіатора, а також повний аеродинамічний обвіс виготовлений з вуглеволокна. У передньому бампері з'явився збільшений центральний повітрозабірник, два бічних воздуховода і фартух. У автомобіля покращувана пасивна повітряна система охолодження моторного відсіку, радіатора і гальмівної системи. Також спереду поставили нові фари зі світлодіодними габаритами. З боків встановили спідниці, а на дверях зобразили логотип перегонів F1. У задній частині з'явився оновлений бампер з вбудованим дифузором і здвоєними патрубками вихлопної системи по краях. В кінці даху, над склом дверей багажника знайшлося місце для спойлера з повторювачем стоп-сигналу. На даху встановили велику мигалку, яка дозволяє заздалегідь помітити автомобіль за будь-яких погодних умовах. На лобовому і задньому склі наклеїли смужку з назвою марки Mercedes-Benz.
Пакет для апгрейда двигуна підвищує його продуктивність і дозволяє не відставати від болідів. V-подібний 8-циліндровий мотор об'ємом 6,3 літра став видавати 487 кінських сил при 6800 об / хв і 600 Нм максимального крутного моменту. Збільшення продуктивності здійснюється за рахунок пакета "Dynamic Performance", який опціально доступний і для всіх стандартних версій автомобілів від AMG. Пакет включає в себе ковані поршні, полегшений коленвал і шатуни, такі ж як використовуються в моделі SLS AMG. Двигун оснащується полегшеною системою торбонаддува і новим впускним колектором, забарвленим в колір сірого титану. Вихлопна система залишилася такою ж, як і на серійній моделі - чотиритрубний вихлоп з нержавійки з спортивними каталізаторами, за допомогою якого машина медпрацівників отримала характерний звук для всіх тюнінгованих в AMG автомобілів. У загальній складності доведення силового агрегату дозволяє додати ще 30 коней, в результаті чого розгін універсалу до 100 км / год займає 4,4 секунди. Двигун працює спільно з 7-ступінчастою інноваційної спортивної коробкою передач "AMG Speedshift MCT" з подвійним зчепленням, чотирма режимами роботи і функцією "Race Start".
Підвіска включає в себе укорочені пружини, спортивні амортизатори і спеціальні регульовані котушки. В управлінні допомагає система контролю стійкості з трьома режимами роботи і блокування заднього диференціала. Як колісні дискі використовуються 19-дюймові фірмові багатоспіцеві диски AMG їх взувають у спортивну гуму 235/35 спереду і 255/30 ззаду. За спицями дисків проглядаються великі гальмівні диски і супорта високопродуктивної гальмівної системи AMG, яка також є невід'ємною частиною опціонального пакету "Dynamic Performance". Машина швидкої медичної допомоги оснащена оптимізованою системою охолодження всіх рідин, включаючи масло двигуна і рідина в механізмі підсилювача рульового управління. У салоні немає нічого зайвого, все невикористовуване обладнання було знято для зменшення маси і збільшення простору. Таким чином вдалося ще й знайти місця для інструментів лікарів. В обробці інтер'єру використовується шкіра, карбон і алюміній. У салоні встановлені гоночні сидіння, багатоточкові ремені безпеки і спортивне рульове колесо. На гоночних трасах оновлений Mercedes-Benz C63 AMG Estate з'явиться вже в найближчих гонках Формули-1.
Далі розповімо про автомобілі безпеки на базі SLS AMG.
На світовому чемпіонаті гонок Формули-1, як автомобіль служби безпеки використовується знаменитий SLS AMG від компанії Mercedes-Benz. Цей автомобіль став офіційною машиною служби безпеки в 2010 році і в 2011 році його вирішили не змінювати.
За кермом Mercedes-Benz SLS AMG знаходиться професійний німецький гонщик Бернд Маулендер. Ось уже протягом 11-ти років цей пілот працює на FIA (Federation Internationale de l'Automobile) і очолює гонку на разігрівочному колі, а також виїжджає на трасу в разі аварії чи поганих погодних умов, які можуть вплинути на безпеку перегонів. Маулендер до того ж є і супроводжуючим на деяких інших гонках, наприклад в серії GP2 або Porsche Supercup. Разом зі своїм штурманом Пітом Тіббетс, Маулендер чекає сигналу по радіо і в будь-який момент готовий виїхати на трек, щоб очолити рух і керувати пілотами під час поїзда небезпечної ділянки.
На думку керівництва гонок Формули-1 саме Mercedes-Benz SLS AMG має всі необхідні технічні дані для того, щоб впоратися з такою відповідальною завданням, адже слідувати за болідами F1 зможе далеко не кожен автомобіль. У машини безпеки основні вузли (двигун, коробка передач, підвіска і гальмівна система) точно такі ж, як і у SLS AMG, що знаходиться у серійному виробництві. Однак без налаштувань, оптимізації та додаткового пакету продуктивності звичайно ж не обійшлося. Під капотом залишилася колишня V-образна вісімка об'ємом 6,3 літра, що розвиває потужність в 571 кінську силу при 6800 об / хв і максимальний крутний момент 650 Нм при 4750 об / хв. Силовий агрегат отримав нову спортивну систему випуску, яка полегшила його "дихання" і зробила його звук більш приємним для слуху шанувальників Формули-1. Крім того збільшився тиск в турбонадуві і була дороблена система впуску. У результаті до першої сотні "крило чайки" розганяється за 3,7 секунди, а максимальна швидкість складає близько 320 км / год. Двигун комплектується 7-ступінчастою спортивної коробкою передач "AMG SPEEDSHIFT DCT" з подвійним зчепленням, яка передає крутний момент двигуна на задню вісь.
Основним матеріалом у виготовленні кузова є алюміній, тому маса суперкара складає всього лише 1600 кг, що для свого класу дуже хороший показник. Також автомобіль може похвалитися практично ідеальним розподілом ваги (47% на передню вісь, 53% на задню) і зниженим центром тяжіння завдяки низько посадженого мотору. Зовні від стандартної моделі машина безпеки відрізняється лише великий мигалкою в кінці даху й підсвічується табличкою "Safety Car" замість заднього номерного знака. Так як аеродинамічні показники у SLS AMG вважаються оптимальними, автомобіль не був оснащений ніяким додатковим обважуванням або іншими пристосуваннями для зменшення опору повітрю. Кузов забарвлений в сталевий колір, з боків на дверях логотипи "F1", а на лобовому і задньому склі наклеєні смуги з назвою німецької Mercedes-Benz.
Підвіска точно така ж як і у багатьох гоночних машин, технологія AMG Sport включає в себе спортивні амортизатори, короткі пружини, алюмінієву вісь і поперечні важелі спереду і ззаду. Збільшені в діаметрі диски гальмівної системи забезпечують прекрасне гальмування будь-яких умов на будь-якому покритті. За словами виробників SLS AMG Safety Car володіє дивовижною маневреністю, чудовою динамікою, відмінною керованістю і низькою інертністю, що допомагає йому проходити самі круті повороти траси практично не знижуючи при цьому швидкості. Автомобіль отримав 10-спиць 19-дюймові легкосплавні диски за спицями яких проглядаються помаранчеві супорта. Диски взуті в гоночну гуму розмірністю 265/35 спереду і 295/30 ззаду. Не дивлячись на те, що автомобіль призначений для гонок, його інтер'єр не позбавлений дорогих матеріалів обробки. Гоночні сидіння обшиті чорною шкірою і мають чотирьохточкові ремені безпеки, центральна консоль оброблена карбоном, на вентиляційних отворах торпеди є алюмінієві накладки, спортивне багатофункціональне рульове колесо залишилося колишнім. Обладнання таке ж як і у серійної моделі, однак у салоні знайшлися місця і для необхідних інструментів, таких як вогнегасник, набір для надання першої допомоги та інше.
Джерело: auto.fishki.net