Відділення AMG наділило сімейство Mercedes E 63 AMG турбомотором

Роберт Есенов, drive.ru

mercedes-benz e 63 amg

Mотор Mercedes-Benz M156 - чи не показовий приклад того, яким повинен бути атмосферний двигун. Цей агрегат є першим для інженерів AMG двигуном, який вони розробили з нуля власними силами. «Вісімкою» 6.2 оснащувалися різні автомобілі, включаючи Mercedes ML 63 AMG, R 63 AMG, CLK 63 AMG, SL 63 AMG. Комплектується ним і нинішній Mercedes E 63 AMG. Щоправда, «зарядженій» «ешці» недовго залишилося носити в своїх грудях атмосферне «серце» - у Нью-Йорк німці привезли "наддувний" седан.

Під капотом прем'єрного автомобіля - могутня «вісімка» серії M157, як у Мерседеса CLS 63 AMG, що замінила мотор V8 6.2. Робочий об'єм - 5461 см ³, система безпосереднього впорскування палива третього покоління, відлитий з алюмінієвого сплаву блок і два турбокомпресори Honeywell Garrett ... Потужність залишилася на колишньому рівні - 525 сил, але крутний момент збільшився з 630 до 700 Н • м. Однак на дорозі важливо інше: пік тяги у бітурбомотору доступний з 1700 до 5000 об / хв, а колишня «вісімка» свій максимум видавала на 5200 об / хв.

mercedes-benz m157

Кому мало 525 сил і 700 Н • м, доведеться замовляти пакет AMG Performance Package. З ним тиск наддуву підскакує з одного бару до 1,3, а віддача - до 558 «коней» і 800 ньютон-метрів.

Максимальна швидкість, як і раніше, обмежена електронікою на рівні 250 км / год, а розгін до першої сотні скоротився на одну десяту і тепер дорівнює 4,4 с. Але більший акцент німці роблять на поліпшеної паливної економічності - в змішаному циклі автомобіль витрачає на 22% бензину менше. І в цьому заслуга не тільки більш технологічного мотора, але і системи start / stop, якої Mercedes E 63 AMG забезпечується за замовчуванням. (З "кітом" AMG Performance Package сотню седан набирає за 4,3 с, а максимальна швидкість збільшується до 300 км / год.)

салон mercedes-Benz e 63 amg

Головне нововведення в салоні машини 2012 модельного року - рульове колесо іншого дизайну, оброблене шкірою і алькантарою.

Більше змін не передбачено. Коробка передач - той же семиступінчастий «автомат» AMG Speedshift MCT з пакетом «мокрих» фрикціонів фірми Sachs замість гідротрансформатора. Підвіска AMG Ride Control з активними амортизаторами, система стабілізації з трьома режимами роботи, опціональні карбонокераміческіе гальма - все це як і раніше в строю. І ще відомо, коли автомобіль надійде в продаж. На ринку США це станеться восени 2011 року.