Седан Mercedes CLS прибуде до Женеви у спортивному костюмі від ательє Brabus

cls brabus Антон Желудов, drive.ru

На початку лютого бюро Brabus похизувався своєю останньою напрацюванням в області чіп-тюнінга - знімним модулем ECO PowerXtra D6S, що знаходяться в дружніх відносинах з еконормами Євро-6. Так ось, широкій публіці його покажуть на автошоу в Женеві разом з новим кітом для купеподібного седана Mercedes-Benz CLS.

Так, фахівці спершу взяли на дресирування пару турбодизелів. Першому, трилітровому, вони встановили вищезазначене пристрій типу plug-and-play. У результаті той почав видавати 313 к.с. і 690 Н • м замість вихідних 265 і 620 відповідно, правда, додаткова потужність доступна лише в спортивних режимах роботи трансмісії. До другого ж, об'ємом 2,1 л (204 к.с., 500 Н • м), приєднали схожий модуль, іменований ECO PowerXtra D4, що дозволило підняти віддачу агрегату на 31 силу і 60 Н • м.

cls brabus

Автомобіль спирається на багатоспицеві диски серії Monoblock F. Раніше ці катки були виключно кованими, а з недавніх пір є можливість придбати і литі. До речі, всього є шість різних варіантів дизайну коліс.

Підвіску фахівці пропонують забезпечити або укороченими пружинами (-30 мм), або пневмоелементами з перепрограмованою керуючою електронікою (-35 мм). Любителі поганяти також можуть замовити більш жорстку настройку амортизаторів. А для тих, кого штатна мерседесівська вихлопна система не задовольняє звучанням, майстри приготували ще й спортивний випуск з нержавіючої сталі з квартетом патрубків.

cls brabus 

Декоративна кришка мотора на динамічні показники ніяк не впливає, зате радує естетикою. До речі, інтер'єр не показали, але запевнили, що його можна прикрасити вставками з цінних порід дерева, вуглепластика, а також дорогою шкірою і алькантарою.

Умільці з Боттропа, природно, спорудили і обвіс, який не полінувалися продути в аеродинамічній трубі. У нього входять поліуретанові накладки як на пороги (з діодним підсвічуванням знизу), так і на стандартний передній бампер, включаючи спліттер, видозмінена нижня секція заднього із світловідбивачем по центру та невеликий спойлер на кромці кришки багажника. Агресивності екстер'єру надають і бічні «зябра». За удосконалення просять ... поки невідомо скільки. Втім, думається нам, прейскурант оприлюднять зовсім скоро в Швейцарії.