Представлено найпотужніше купе Mercedes SLS від Brabus - 700 Biturbo

mercedes sls brabus 700 biturbo Антон Желудов, drive.ru

Наприкінці листопада минулого року найвідоміше ательє Brabus, що спеціалізується в основному на доведенні Мерседесів, подружився штутгартської купе SLS AMG зі своїм фірмовим широким обважуванням, що має назву за традицією Widestar. Однак божевільною турбомощью у притаманному йому стилі не обдарував. Тепер же майстри з Боттропа вирішили доповнити агресивний вигляд «ес-ел-ЕСА» мотором з примусовим наддувом. Так на світ з'явився суперкар 700 Biturbo, який німці вперше продемонструють на автосмотрінах в Швейцарії.

 

mercedes sls brabus 700 biturbo

Автомобіль неспроста викликає відчуття дежавю - грізний боді-кіт ми дійсно вже бачили. Передній спліттер, накладки на повітрозабірники, пороги і задні арки, що забезпечують кузову додаткові 20 мм «у плечах» (без них - 1939), а також бічні «зябра», задній спойлер і дифузор - всі ці вуглепластикові елементи «костюма», що продували в аеродинамічній трубі, нам добре знайомі.

Від показаної раніше модифікації Widestar версію 700 Biturbo зовні можна відрізнити хіба що за шильдиками - жодної трипроменевої зірки. Навіть ковані катки серії Monoblock F з шинами (або Pirelli, або Yokohama) розмірністю 275/30 ZR20 на передній осі і 295/25 ZR21 на задній - ті ж.

mercedes sls brabus 700 biturbo

Так що загострити увагу на головному нововведенні - двигуні. Попереду в межах колісної бази знаходиться «вісімка» 6.2 із заводським індексом M159, у якої з'явилися два просунутих нагнітача, пари проміжних охолоджувачів, покращений впускання з відмінними від колишніх повітряними фільтрами. Додатково до вищепереліченого «сто п'ятьдесят дев'ятий» отримав нові ковані поршні, які зменшили ступінь стиснення з 11.3:1 до 9.0:1, інший софт та модифіковані випускні колектори з титановим регульованим вихлопом (на 12 кг легше штатної системи) і спортивними каталізаторами.

салон mercedes sls brabus 700 biturbo

  • Салон прикрашений алькантарою, дорогою шкірою і вставками з пластика, посиленого вуглецевим волокном. Увагу привертають композитні інкрустації в порогах підсвічених логотипами фірми і синє сяйво навколо центрального тунелю і консолі. Доречі, це всього лише виставковий екземпляр, а оформити інтер'єр можна як завгодно і чим завгодно, в розумних межах.
  • Спідометр розмічений до 400 км / ч. Оптимістично.

Віддачу агрегату вдалося підняти до 700 сил (при 6600 об / хв) і 850 ньютон-метрів (при 4300 об / хв). Між тим в минулому, «атмосферному» житті у V8 було 571 к.с. і 650 Н • м. Загалом, на розгін до сотні «семисотого» витрачає на 0,1 з менше, ніж донор, - 3,7. Максимальна швидкість - не обмежені електронікою 317 км / год, а викликають ще більшу повагу 340. До речі, на спринт до другої сотні машині потрібно всього 10,2 с замість колишніх одинадцяти.

mercedes sls brabus 700 biturbo m159

Підвіску, яку доопрацьовували разом з фахівцями з компанії Bilstein, спорядили більш жорсткими стабілізаторами поперечної стійкості і занизили на 30 мм за рахунок укорочених пружин, а пасивні амортизатори замінили активними. Практичності додають гідравлічні опори, здатні піднімати «ніс» на цілих 50 мм. Коротше кажучи, тюнери постаралися. Але, природно, не за спасибі - ціна напевно перевалить далеко за 500 тисяч євро.