Інженери відділення AMG позбавлять наддувні «турбовісьмірки» від наддуву

M157

Роберт Есенов, drive.ru

Епоха атмосферних двигунів завершується: автомобілів з наддувом все більше і більше. Особливо це впадає в око в категорії потужних спортивних машин, благо турбомотор дозволяє вписуватися в екологічні норми, будучи продуктивніше своїх атмосферних аналогів. Вливається в тренд і відділення AMG: Mercedes S 63 AMG і CLS 63 AMG вже оснащуються моторами сучасного зразка. Але поки екологічна зашморг не задушити традицію: в Аффальтербасі готують новий «атмосферник».

За інформацією від близьких до фірми Mercedes-Benz джерел, мотористи AMG збираються позбавити двох турбокомпресорів свіжоспечений двигун V8 5.5 (заводський індекс M157). Мотор отримає систему безпосереднього вприскування палива, відлитий з алюмінієвого сплаву блок, а кут розвалу блоку циліндрів в ньому буде становити 90 градусів.

SLK 55 AMG

Подейкують, інженери з Аффальтербаха знімуть з атмосферною «вісімки» трохи більше 420 сил. Першим ділом її поставлять під капот родстера Mercedes SLK 55 AMG нової генерації. Тим самим німці відправлять у відставку 360-сильний «атмосферник» 5.4 (індекс M113), що веде свою історію з 1998 року.