Моделі Mercedes-Benz E-класу стали «помірними» гібридами

Компанія Daimler розповіла про технічні обновки на купе та кабріолет Mercedes-Benz E-класу. Основна - це модульний дволітровий бензиновий мотор M 264 (299 к.с. і 400 Н • м) з фільтром твердих частинок, 48-вольтова бортова мережа і навісний стартер-генератор EQ Boost з ремінним приводом. На відміну від простого стартера, цей комбінований вузол виконує ще й роль тягового електромотора. На початковому етапі розгону (до 2500 об/хв) він здатний додавати до зусиль «четвірки» свої електричні 10 кВт (13,6 к.с.) і 150 Н • м. Суміщений цей мотор з дев'ятиступеневим «автоматом».

Крім інших завдань, пристрій EQ Boost відповідає за функцію start/stop і режим руху накатом з зупиненим ДВЗ, а при гальмуванні він збирає і переправляє в батарею до 12 кВт потужності.

Ще одне коригування в гамі: на купе та кабріолет Е-класу повний привід тепер можна поєднувати з дволітровими версіями E 200 (184 к.с.) і E 220 d (194 к.с.), тоді як на старті цих моделей приставка 4Matic красувалася тільки на машинах з трилітровою бензиновою «шісткою» (333 к.с.).

Версії купе і кабріолета з таким силовим агрегатом отримали індекс Е 350. Закрита модифікація прискорюється з місця до сотні за 5,9 с, а відкрита - за 6,1 с. Максималка, як водиться, обмежена на 250-ти, а витрата палива в комбінованому циклі у нових машин дорівнює 6,7 і 6,8 л/100 км.

Леонид Попов, drive.ru