Mercedes-Benz представив прощальну версію найпотужнішого «Геліка»

Компанія Mercedes-Benz представила прощальну спецверсію позашляховика Mercedes-AMG G 65 AMG - Final Edition. Особливу модифікацію моделі випустять тиражем 65 примірників на честь закінчення виробництва найпотужнішої версії позашляховика.

Від звичайного варіанту особлива серія позашляховика відрізняється 21-дюймовими колісними дисками, пофарбованими в бронзовий колір, срібними гальмівними супортами і стікерами на боковинах. На передньому бампері, радіаторних гратах, корпусах дзеркал заднього виду і чохлі запасного колеса також є елементи бронзового кольору.

Mercedes-AMG G 65 AMG — Final Edition

В обробці інтер'єру AMG G 65 Final Edition використовується чорна шкіра зі світло-коричневою прострочкою та декоровані елементи з вуглепластика. У салоні позашляховика також встановлені мультиконтурні сидіння з підігрівом і вентиляцією, і спортивне кермо.

Mercedes-AMG G 65 AMG — Final Edition

Спеціальна версія оснащується таким же шестилітровим твін-турбо мотором V12, як і звичайний G 65. Віддача агрегату становить 630 кінських сил і 1000 Нм крутного моменту. Він працює в парі з семиступінчастою коробкою передач. До сотні позашляховик розганяється за 5,3 секунди. Максимальна швидкість обмежена на 230 кілометрах в годину.

Очікується, що до кінця поточного року дебютує G-Class нового покоління. У конструкції позашляховика будуть використовувати алюміній, що дозволить знизити його масу приблизно на 200 кілограмів. Новинка отримає нову передню підвіску і електромеханічний підсилювач керма.

Mercedes-AMG G 65 AMG — Final Edition

Нещодавно Mercedes-Benz також оголосив, що припинить виробництво найекстремальнішої позашляхової моделі - G500 4x4. Замовлення на машину будуть прийматися до кінця жовтня. Від звичайного «Геліка» він відрізняється портальними мостами, подвійними амортизаторами на кожному колесі і 22-дюймовими колісними дисками. Двигун - бітурбомотор V8 об'ємом 4,0 літра потужністю 421 кінська сила і 610 Нм крутного моменту.

Джерело: motor.ru