Седан Mercedes S 560 e в усьому перевершив колишню модель

Гібридний Mercedes S 500e міг здивувати своїми характеристиками. При спорядженій масі понад дві тонни автомобіль споживав 2,8 л палива на 100 км шляху, а викиди вуглекислоти в атмосферу становили жалюгідні 65 г/км. Але в Штутгарті продовжили прогресувати і викотили рестайлінговий бензоелектричний седан Mercedes S 560e, який за всіма параметрами краще попередника. Наприклад, витрата палива в змішаному циклі впала до 2,1 л/100 км, а кількість шкідливих речовин у вихлопі знизилася до 49 г/км. При цьому зміни еволюційні, а не революційні.

Mercedes S 560 e

Задньопривідний Mercedes S 560e дебютував на мотор-шоу у Франкфурті. Продажі в Європі почнуться до кінця 2017 року. До слова, це шоста модель типу plug-in hybrid в лінійці Мерседеса.

Mercedes S 560 e

Mercedes S 560e - найекономічніший в сімействі S-класів. На другому місці - Mercedes S 350 d з наддувним дизелем V6 2.9 (286 к.с., 600 Н • м), який в змішаному циклі випиває 4,4 л / 100 км.

Силова установка як і раніше складається з бензинового турбодвигуна V6 3.0 і електромотора, інтегрованого в корпус автоматичної коробки передач (дев'ятиступеневою замість колишньої семідіапазонної). Однак «шістка» видає тепер 367 сил і 500 Н • м, а не 333 і 480 відповідно. У віддачі додав і електричний агрегат: якщо раніше у нього було 80 кВт (109 к.с.) і 340 Н • м, то відтепер показники досягають 90 кВт (122 к.с.) і 440 ньютон-метрів. Звідси і найкраща динаміка: перша сотня підкоряється моделі Mercedes S 560e на 0,2 с раніше - за п'ять секунд рівно. Максимальна швидкість залишилася такою ж - 250 км/год (обмежена електронікою).

Mercedes S 560 e

Седан оснащений системою Eco Assist, яка допомагає водієві їхати ефективно. Електронний помічник вибудовує стратегію руху, отримуючи дані від системи навігації, камер і радарів на борту автомобіля.

Не менш важливо для гібрида, що заряджається і те, що на одній повній зарядці можна проїхати тепер 50 км, а не 33. Німці замінили літій-залізо-фосфатний акумулятор на більш технологічний літій-нікель-марганець-кобальтові розробки дочірньої компанії Deutsche ACCUMOTIVE. Фізичні розміри батареї не змінилися, але її ємність збільшилася з 8,7 кВт • год до 13,5. Крім того, інженери перемістили силову електрику з багажника в підкапотний простір, що збільшило обсяг вантажного відділення з 395 л до 410.

Эмиль Вернер, drive.ru