Гіперкар Mercedes-AMG Project One знаменував вершину технологій

Головний дизайнер Гордон Вагенер в захваті від проекту: «Mercedes-AMG Project One - найгарячіший і крутий автомобіль з усіх, що ми коли-небудь розробляли. Він знаменує собою нову віху». Супергібрид розганяється до 200 км/год менш ніж за шість секунд, перевершуючи за цим показником Bugatti Chiron (6,5 с). Але максимальна швидкість у Мерседеса нижче: 350 км/год проти шіронівських 420. Проте бос AMG Тобіас Моерс впевнений, що з точки зору технологічно можливого модель підняла планку на нову вершину. Хоча Project One у Франкфурті вважається концептом, всі 275 серійних екземплярів вже розпродані за цінами від 2 275 000 євро.

Mercedes-AMG Project One

Машина побудована на базі формульного боліда Mercedes F1 W06 Hybrid. В основі дорожнього гіперкара теж лежить вуглепластиковий монокок, двигун і трансмісія мають несучу функцію. Обидві підвіски - багатоважелі. Гальма - вуглецевокерамічні.

Mercedes-AMG Project One

Колеса з унікальними 10-спицевими дисками і шинами Michelin Pilot Sport Cup 2 (285/35 ZR19) теж розроблялися під Project One. Вони оптимально розсіюють тепло від гальм.

Нагадаємо, у «першого проекту» п'ять моторів: V6 1.6 з турбонаддувом доповнений чотирма електродвигунами. Пара змонтована на самій «шістці», ще два стоять на передній осі. Точна сумарна потужність як і раніше не названа. Інженери кажуть, тут «більше тисячі сил» і відгук на газ навіть гостріше, ніж у машини з «турбовісімкою». У ролі коробки виступає восьмиступінчата «секвенталка», створена спеціально для гіперкара. Напруга в бортовій електромережі досягає 800 вольт.

Mercedes-AMG Project One

Матеріали обробки: вуглеволокно, шкіра, алькантара, алюміній. Внутрішньосалонове дзеркало замінено екраном, що транслює картинку з камери заднього виду. За сидіннями є відсіки для речей.

Інтер'єр просочений духом автоспорту і мінімалізмом. Тут немає нічого зайвого. Зони водія і пасажира чітко розділені центральним тунелем. Кермо нагадує про Формулу-1. Головна інформація виводиться на два 10-дюймових дисплея. Мультимедійна система Comand підтримує всі сучасні мережеві сервіси. Звичайно ж, є кліматична установка і електричні склопідйомники. Не враховуючи ДВЗ, гіперкар здатний подолати 25 км. Серійне виробництво почнеться в 2018 році. До цього машинам доведеться пройти складні випробування.

Константин Болотов, drive.ru