Купе і кабріолет Mercedes-Benz S-класу оновилися слідом за седаном

Незадовго до старту автошоу у Франкфурті компанія Mercedes-Benz представила в Мережі оновлені моделі S-Class Coupe і S-Class Cabriolet, а також Mercedes-AMG S 63 4Matic + Coupe і такий же кабріолет плюс пару Mercedes-AMG S 65 (теж в закритому і відкритому кузовах). В цілому зміни в «побратимів» відповідають обновкам в раніше показаному седані, хоча у дводверок є свої особливості.

При побіжному погляді на звичайні моделі зміни не дуже помітні. Але в дизайні тут чимало нового, і що важливіше - скоригована моторна гамма і поліпшена електроніка. Найсильніше змінилися варіанти S 63 як зовні, так і по техніці.

Купе і кабріолет S 63 обзавелися гратами радіатора Panamericana в стилі сімейства GT, як і віщували шпигунські знімки. Це, можливо, сама помітна зовнішня зміна в модельному ряду «есок». Ще тут нові бампери з повітрозабірниками, окантованими чорним глянцем.

Почати розповідь варто з «заряджених» варіантів з індексом 63. Чи жарт - заміна двигуна? Як і чотирьохдверна модель, купе і кабріолет отримали «бітурбовісімку» 4.0, відому вже за кількома AMG. Вона змінила старий наддувний мотор V8 5.5 (585 к.с. і 900 Н • м). Віддача в 612 к.с. і 900 Н • м дозволяє і купе і кабріолету набирати першу сотню за 3,5 с (було 3,9 с). У поліпшенні динаміки є заслуга автоматизованої коробки AMG Speedshift MCT з пакетом мокрих фрикціонів замість гідротрансформатора. Вона тепер дев'ятирівнева (до рестайлінгу було сім передач).

І купе і кабріолети Mercedes-AMG S, як 63, так і 65, отримали нову задню оптику на органічних світлодіодах (OLED). Їх тут 66 штук (по 33 в кожному ліхтарі). Також змінені дифузор і вихлопні патрубки.

Важливо відзначити, що у ліворульних купе і кабріолета S 63 відтепер привід за замовчуванням буде виключно повний, а праворульним доступний виключно задній. Минуле купе з індексом 63, до речі, передбачало вибір типу приводу. Тепер вибору немає.

Всередині S 63 - кермо з тачпадом на спицях. Меню AMG розширено: на екран можна вивести температуру масла в двигуні і трансмісії, поперечне і поздовжнє прискорення, потужність і крутний момент двигуна, тиск наддуву, температуру і тиск в шинах, поточну настройку автомобіля. У приборки три графіки шкал на вибір (Classic, Sport і Progressive).

Ще одна особливість, специфічна саме для купе S 63: на ньому з'явилася система деактивації половини циліндрів на малих навантаженнях. Як закрита, так і відкрита «Ески» 63 обзавелися новим регульованим лонч-контролем Race Start. Він дозволяє, витиснувши обидві педалі, налаштувати стартові обороти мотора підрульовими пелюстками згідно стану дорожнього полотна.

З'явилися нові колісні диски на 19 (у S 63) і 20 дюймів (S 65). Перші цікаві кришкою болтів, стилізованих під центральну гайку, і логотипом AMG на ободі. У вигляді опції є інші диски з іншими малюнками і забарвленням. У "шістдесят п'ятих" своя родзинка: 16 закручених, як торнадо, і відполірованих спиць, що підходять майже до самої шині. З ними колесо візуально більше.

Для купе S 63 перші шість місяців буде доступна ексклюзивна серія Yellow Night Edition - кузов кольору Selenite Grey Magno або Night Black Magno, жовті смужки на дзеркалах і на гальмівних супортах (гальмівні диски вуглецевокерамічні), збільшені чорно-глянцеві вуглепластикові аеродинамічні компоненти. В інтер'єрі - жовті акценти. У вигляді опції «заряджені» «Ески» отримають зовнішню обробку Night Package або Carbon Package, а також бортовий рекордер AMG Track Pace, що записує в пам'ять параметри кола для подальшого аналізу.

У зовнішності кабріолета і купе S 65 з'явилося більше хрому спереду, з боковин і ззаду.

В "шістдесят п'ятих" купе і кабріолет зміни більшою мірою візуальні. Однак і тут є про що розповісти. На купе з'явилася підвіска AMG Active Ride Control з активними пружинами і безперервно регульованими амортизаторами. Вона реагує на показання стереокамери, скануючої дорогу, і в потрібний момент підлаштовує роботу кожного колеса (аналог системи Magic Body, тільки від AMG). Ще вона вміє нахиляти «еску» всередину повороту на 2,65 градуса (раніше 65-й умів лише пригнічувати крен) і знижувати кліренс на 15 мм на високих швидкостях. При поїздці по поганих дорогах просвіт можна примусово підняти на 40 мм.

У салоні S 65 зміни аналогічні всім іншим «побратимам» сімейства S-класу: нове кермо і оновлені екрани (приборка і центральний), які тепер встановлені під загальним склом.

Мотор версій S 65 не змінився: ті ж V12 6.0 з віддачею 630 к.с. 1000 Н • м, семиступінчастий "автомат", задній привід, ті ж 4,1 с розгону до сотні. Максималки у всіх «есок» від AMG (63 і 65) теж при рестайлінгу залишилися незмінними: 250 км/год за замовчуванням і 300 км/год з пакетом AMG Driver's Package.

Прості дводверки S-класу прикрашені новими діодними фарами. Ще тут стоять такі ж, як на купе / кабріолет S 63 і S 65, OLED-ліхтарі.

У лінійці звичайних купе і кабріолета S-класу найбільш помітне поповнення - версії S 560 і S 560 4Matic. Як і седан, вони отримали «бітурбовісімку» 4.0 з однаковою віддачею в 469 к.с. і 700 Н • м. Але з цим мотором кабріолет у європейців буде виключно задньопривідний, а для купе можна вибрати задній або повний привід. Є відмінність і в самому двигуні: на купе стоїть більш просунута його модифікація з системами зміни висоти підйому клапанів Camtronic і відключення половини циліндрів. Незалежно від кузова або приводу всі версії дводверних S 560 прискорюються з місця до сотні за 4,6 с.

Підвіска Magic Body Control на купе краще сканує дорогу і працює на швидкості до 180 км/год. На кабріолеті за замовчуванням - простіша Airmatic з адаптивними амортизаторами. В пакетах AMG Line і AMG Line Plus - нові колісні диски. Розширено можливості помічників (адаптивний круїз-контроль скидає швидкість перед поворотами і перехрестями).

Хоча віддача мотора V6 3.0 у купе S 400 4Matic змінилася (367 к.с., 500 Н • м), його перейменували в S 450 4Matic. Корекцію шильдика частково виправдовує заміна «автомата»: замість «семи-» тепер «дев`ятиступка». Ця модернізація призвела до скорочення часу розгону до сотні на 0,1 с (тепер 5,5 с). А ще цей бензиновий двигун отримав фільтр твердих частинок, зазвичай встановлюється на дизелі.

Два екрану по 12,3 дюйма під одним склом поліпшили вигляд інтер'єру. На кермі - тачпади. Опція Energizing Comfort Control дає можливість однією кнопкою перемикати клімат-контроль, ароматизацію, обігрів, вентиляцію, масаж, підсвічування і «музику» між шістьма «темами».

Було - стало

S 63 AMG

Леонид Попов, drive.ru