На розробку «Мерседеса» на паливних елементах витратили 200 тонн водню

Компанія Mercedes-Benz представить пердсерійний варіант нової модифікації кроссовера GLC з силовою установкою на паливних осередках в середині вересня на автосалоні у Франкфурті. З 2015 року на тестах новинки було витрачено 200 тонн водню, а вихлопом від цих випробувань стали 1800 тонн водяної пари.

Ніякої точної інформації про силову установку водневого кросовера в Mercedes-Benz не привели. При цьому в компанії відзначили, що баки для зберігання водню розташовуються між осями GLC і вони оточені підрамниками. Це повинно забезпечити їх додатковий захист в разі ДТП.

Випробування моделі проводилися в технологічному центрі Mercedes-Benz в Зиндельфингене. Автовиробник зазначив, що там можна змоделювати різні погодні умови, а також температури від мінус 40 до плюс 60 градусів за Цельсієм.

Коли буде представлена ​​серійна версія водневого Mercedes-Benz GLC, поки не уточнюється.

Концептуальна версія водневого GLC дебютувала влітку 2016 року. Вона оснащувалася двома баками для водню, а також літій-іонної батареї, яка дозволяла автомобілю пересуватися без використання паливних осередків. Сумарний запас ходу прототипу становив приблизно 500 кілометрів.

Джерело: motor.ru