Монстр Brabus Rocket 900 Cabrio став найшвидшим кабріолетом

Ательє Brabus, що вже доклало руку до кабріолету Mercedes-AMG S 63, дісталося до самої екстремальної версії відкритої «Ески», S 65 Cabriolet, і створило свій варіант під назвою Brabus Rocket 900 Cabrio. Це найпотужніша і швидка відкрита чотиримісна модель в світі, допущена на дороги загального користування, запевняють розробники. З нуля до сотні «Ракета» прискорюється за 3,9 с (на 0,2 з швидше, ніж вихідна модель), а її максималка перевищує 350 км/год (вихідну модель можна налаштувати тільки на 300).

Brabus Rocket 900 Cabrio

Зовнішні особливості: аеродинамічний пакет з вуглепластика і ковані колісні диски Brabus Monoblock Platinum Edition на 21 дюйм з шинами Continental 255/35 і 295/30 (спереду/ззаду). У вигляді опції можна замовити колеса Monoblock G Platinum на 22 дюйма. Підвіска занижена на 15 мм.

Brabus Rocket 900 Cabrio

Щоб гігантові було легше реалізувати колосальну тягу на задній осі, там з'явився диференціал підвищеного тертя Brabus з коефіцієнтом блокування 40%.

Мотор V12 6.3 з подвійним турбонаддувом, за зразком раніше показаних старших седанів від Брабуса, форсований до 900 к.с. і 1500 Н • м (на стенді). У самій машині заради збереження трансмісії момент обмежений електронікою на рівні 1200 Н • м. Для порівняння, в вихідної моделі було 630 к.с. і 1000 Н • м, знятих з шести літрів.

Brabus Rocket 900 Cabrio

У салоні - тонка шкіра, нові алюмінієві компоненти від ательє (наприклад, підрульові пелюстки Brabus Race), накладки на пороги з написом Brabus, колір підсвічування яких змінюється синхронно з навколишнім освітленням інтер'єру. Віртуальний спідометр розмічений до 400 км/год. На замовлення можна поставити вуглепластикові елементи декору.

Зростання робочого об'єму, до слова, досягнуте збільшенням одночасно і діаметра циліндра, і ходу поршня. Тут новий колінчастий вал, шатуни і ковані поршні, а також встановлена нова впускна і випускна системи (з клапанами, керованими кнопкою на кермі і керамічними вихлопними патрубками), більші турбокомпресори, а семиступінчастий автомат «модернізований». На публіці 900-сильний кабріолет буде показаний у Франкфурті.

Леонид Попов, drive.ru