На Мерседесах може з'явитися новий тип подушки безпеки

Концерн Daimler запатентував в США новий тип зовнішньої подушки безпеки: пару ейрбегам, захованих в тканинні трубки, які непомітні в неробочому стані. Якщо датчики фіксують удар, вони розгортаються синхронно з підйомом активного капота (такий давно освоєний в індустрії, маркою Mercedes-Benz в тому числі).

Заявка була подана Даймлером ще в 2015 році, а зараз американське відомство по патентах і товарним знакам USPTO опублікувало її.

Навіть у сучасних моделей, які отримують високі бали і зірки в краш-тестах, передні стійки - потенційно небезпечне місце при наїзді на пішохода. (На малюнку - результат пішохідного тесту Мерседеса Е-класу за методикою Euro NCAP.)

Ці подушки прикривають передні стійки машини практично на всю довжину і також край лобового скла, тим самим знижуючи ризик важкої травми пішохода. Зауважимо, що вже існуючі на ряді серійних моделей ейрбеги для перехожих закривають нижню частину скла і невеликий фрагмент стійок. Перед нами розвиток даного принципу.

Інші приклади захисту пішоходів. Частина проектів набула подальшого поширення в автомобільній індустрії, а частина залишилася на рівні курйозних ідей.

Винахідники давно придумали (дивіться колаж вгорі): активний капот, що миттєво піднімається при наїзді і збільшує відстань від голови пішохода до твердих вузлів в моторному відсіку на кілька сантиметрів (Citroen C6, 2005 рік); сіті-кар з м'якими зовнішніми стінками подушками (таким був курйозний прототип з Японії Humanix iSAVE-SC1, 2011 рік). Перша в світі серійна зовнішня подушка безпеки - це Volvo V40, 2012 рік. Остання ж новація - патент Google на липкий капот (2016), що не дає жертві ДТП відлетіти на асфальт під колеса інших машин. Додамо, що подушки в передніх стійках недавно запатентувала фірма Porsche, правда, в її варіанті це були внутрішні ейрбеги, відповідно, покликані захищати водія і переднього пасажира.

Леонид Попов, drive.ru