П'ятидверний Mercedes-AMG GT отримає вісім циліндрів

Зовсім скоро топ-версіям хетчбека Porsche Panamera не позаздриш. У наступному році на одному з великих автосалонів пройде прем'єра п'ятидверної моделі Mercedes-AMG GT. У продаж на європейському ринку вона надійде у вересні 2018 го. Це буде найпотужніший сучасний цивільний Mercedes, який обставить по віддачі двигуна і спорткари Mercedes-AMG GT, і моделі з V12. Новинка буде побудована на модульній платформі MRA від Е-класу з двохважількою спереду і багатоважількою ззаду. Адаптивні амортизатори і пневмопружини також очікуються. Однак найбільший інтерес викликають силові установки, яких, ймовірно, буде дві.

Mercedes-AMG GT

Серійний автомобіль багато в чому буде нагадувати концепт. Передня і задня частини хетчбека, включаючи оптику і бампери, майже повністю запозичать у шоу-кара. Опціонально стануть доступні вуглецевокерамічні гальма з шестипоршневими моноблоковими супортами на передній осі.

Mercedes-AMG GT

З чуток, конвеєрний варіант буде довший, ширший і нижчий седана Е-класу. Очікується, що стартова ціна на гібридну версію складе 115-120 тисяч фунтів стерлінгів. Для порівняння, Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid з 680 силами коштує мінімум 137 140 фунтів.

За інсайдерською інформацією, в продаж п'ятидверний Mercedes-AMG GT надійде у вигляді гібрида. Повнопривідний автомобіль отримає технічну начинку, як у однойменного концепт-кара. Спереду встановлять традиційний двигун V8 4.0 з двома турбокомпресорами, а на задній осі з'явиться електромотор, що черпає своє натхнення з літій-іонної батареї. Сумарна віддача силової установки перевищить 800 сил! Навіть монструозна V12 на AMG-моделях з індексом 65 видає максимум 630 «коней». А трохи пізніше, в 2019 році, для хетчбека підготують виключно бензинову версію з чотирилітровою «бітурбовісімкою». Її віддача складе близько 600 к.с.

Эмиль Вернер, drive.ru