Mercedes E-класу від бюро Posaidon перевершив по віддачі Veyron

У минулому році ательє Posaidon представило на суд покупців модель з оманливим індексом E 63 RS850+ на базі седана Mercedes-AMG E 63 S 4Matic минулого покоління. Тоді для машини були заявлені вражаючі 1020 к.с. і 1400 Н • м, а також 2,8с часу розгону з місця до сотні (заради цього, правда, довелося пожертвувати заднім диваном). Тепер же німці оприлюднили нову пропозицію: це «ешка» з віддачею в 1090 к.с.!

Mercedes-AMG E 63 S 4Matic від Posaidon

Бюро як і раніше експериментує з генерацією W212, ймовірно, через об'ємний бітурбомотор V8 5.5. Адже седан W213 в аналогічній AMG-варіації «усох» в обсязі до чотирьох літрів.

Mercedes-AMG E 63 S 4Matic від Posaidon

Топовий варіант конверсії від фірми Posaidon означає не тільки поліпшені турбокомпресори, вихлопну систему з нержавіючої сталі зі зниженим опором потоку, збільшений інтеркулер і нову програму управління ДВЗ, але ще і зростання робочого об'єму з 5,5 до 6,5 л.

Заради збереження трансмісії максимальний крутний момент вирішено було обмежити електронікою на рівні 1350 Н•м. Причому семиступінчастий "автомат" Е-класу отримав від Посейдона механічні доопрацювання, щоб краще справлявся з цією тягою, а передня і задня осі обзавелися диференціалами підвищеного тертя, також розрахованими на збільшений крутний момент.

Mercedes-AMG E 63 S 4Matic від Posaidon

Зовнішні зміни традиційно для Посейдона мінімальні. У порівнянні з вихідною моделлю тут встановлені інші колісні диски (хоча вони все одно з каталогу відділення AMG), та ще з'явилася вуглепластикова вставка в задньому бампері. Шини: 255/35 ZR19 спереду і 295/25 ZR20 ззаду.

Навіть з обмежувачем як потужність, так і крутний момент у «ешки» від Посейдона перевершують параметри гіперкара Bugatti Veyron в первісній специфікації. За різними даними фактичний віддача його мотора W16 8.0 становила 1014-1020 к.с. і 1250 Н • м. Ну і початковий седан E 63 AMG S потрібно додати для порівняння: 585 к.с. і 800 Н • м. Щоб керованість на високих швидкостях не постраждала, ательє додатково занизило мерседесівський седан, перекроївши підвіску передню і перепрограмував задню (пневматичну).

Mercedes-AMG E 63 S 4Matic від Posaidon

Тюнінг-ательє не розкрила динаміку і максималку нової версії седана, зате подражнити спідометром, розмічених до 380 км/год замість 320 на вихідній моделі. Втім, якщо врахувати попередника, напевно тут встановлено електронний обмежувач на «якихось» 350 км/год. Так шини проживуть довше.

Хоча в світі існує чимало тюнінг-ательє, готових на вимогу клієнтів накачати наддувні мотори «до яких завгодно» значень, дійсно продуманих пропозицій з подібним рівнем потужності, а тим більше саме для любителів седанів - небагато. Вкотре доводиться згадувати Hennessey HPE1000 Twin Turbo CTS-V з 1013 силами (V8 6.2, 1310 Н • м) або Brabus Maybach Rocket 900, відповідно з 900 "конячками" (V12 6.3, 1200 Н • м). Ательє Posaidon тут знаходиться серед лідерів. Забавно: крім апгрейда мотора і підвіски воно включило в свій набір змін новий рядок коду в мультимедійній системі, яка тепер дозволяє включати ТВ-тюнер в русі. Нам здається, що на швидкості під 350 км/год пасажирам Посейдона буде не до кіно.

Леонид Попов, drive.ru