Моделі Mercedes-AMG GLE 63 світить чотирьохлітровий V8

Бензиновому бітурбомотору V8 5.5 серії M157 не так вже й багато років - його запустили в серію в 2010 році. І з тих пір ним оснащували безліч AMG-моделей. Він з легкістю переміщав в просторі моделі Mercedes E 63 AMG і CLS 63 AMG, гучно трудився під капотом кросоверів ML 63 AMG і GL 63 AMG і був найважливішою частиною представницьких седанів S 63 AMG і купе CL 63 AMG. І все ж час цього двигуна вже пройшло, і його поступово змінюють на V8 4.0 серії M177. Черговою моделлю, з якою трапиться така рокіровка, став Mercedes-AMG GLE 63 4Matic нового покоління, що вперше засвітився на дорожніх випробуваннях.

Mercedes-Benz GLE наступного покоління

Новий Mercedes-AMG GLE 63 зовні зміниться кардинально. Іншими будуть капот, бампери, форма решітки радіатора і світлотехніка. Плюс подовжиться колісна база і скоротиться передній звис. А ще споряджена маса знизиться на 100-150 кг.

Mercedes-Benz GLE наступного покоління

Якщо звичайний Mercedes GLE нової ґенерації дебютує навесні 2018 го на мотор-шоу у Женеві, то «гарячий» Mercedes-AMG GLE 63, з чуток, здасться живцем восени того ж року.

У нинішньої «зарядженого» паркетника мотор V8 5.5 видає 557 к.с. і 700 Н • м або 585 сил і 760 Н • м. Чотирьохлітровий V8 виявиться потужніше і також буде доступний у двох варіантах форсування. З чуток, базова версія зможе похвалитися 571 к.с. і 750 Н • м, а S-модифікація - 612 к.с. і 850 ньютон-метрами. В пару до мотора виділять дев'ятиступеневу автоматичну коробку передач, у якій замість гідротрансформатора встановлять пакет мокрих фрикціонів. А ще замість постійного повного приводу з'явиться трансмісія нового покоління від седанів і універсалів Mercedes-AMG E 63 - з багатодисковою муфтою в приводі передніх коліс.

Серійний Audi e-tron quattro довжиною приблизно 4,9 м будуть випускати на заводі в Бельгії з першого кварталу 2018 року. Кажуть, у клієнтів в Норвегії, де електрокарами захоплюються не на жарт, вже приймають попередні замовлення.

А ще фотографи вперше зняли прототипи майбутнього кросовера Audi e-tron quattro. І якщо Mercedes-AMG GLE 63 відважно зіграє роль пожирателя бензину, то повнорозмірна модель з Інгольштадта є повнопривідним електрокаром. Але відкиньте поблажливі посмішки. З чуток, технічна начинка серійної машини буде мало відрізнятися від тієї, що була в однойменного концепт-кара. А якщо так, то нас чекають три електромотора з сумарною віддачею понад 500 сил і 800 ньютон-метрів. Audi e-tron quattro зможе розганятися до сотні швидше ніж за п'ять секунд при пробігу на повній зарядці до 500 км.

Эмиль Вернер, drive.ru