Пікап Mercedes X-Class дистанціювався від Навари

Альянс концернів Daimler і Renault-Nissan - це не тільки обмін технічними розробками, а й банальний бедж-інжиніринг. Пам'ятайте, як фургончик Renault Kangoo перетворився в Mercedes Citan? Німці лише змінили передок французької моделі і салон, залишивши в первісному вигляді боковини і технічну частину. Невже з першим в історії компанії зі Штутгарта пікапом Mercedes X-Class та ж історія? Адже новинка, що дебютувала на спеціальному заході в ПАР, побудована на базі моделі Nissan Navara, у якої вже є один співлатформенник Renault Alaskan. На щастя, X-Class досить сильно відрізняється від Навари не тільки зовнішністю і інтер'єром.

Mercedes-Benz X-Class

Mercedes X-класу у виконанні Power - самий ошатний пікап в лінійці. У його базову комплектацію входять світлодіодні фари (опція для версії Progressive) і частково ліхтарі, 18-дюймові колеса, бампери з хромованими вставками і бічні дзеркала з електроприводом складання.

 Примусово підключити передню вісь рукояткою в салоні можна на швидкостях до 100 км/год. Стандартний режим 4H підходить для легкого бездоріжжя, а 4L активує понижуючий ряд. За доплату - задній диференціал з 100-процентним блокуванням. «Понижайка» і «самоблок» ззаду будуть доступні і для машин з постійним повним приводом.

Зовні про Ніссані з Renault нагадують лише форми дверних прорізів і лінія бічного скління. У Мерседеса власні оптика, бампери, капот, двері з ручками, передні і задні крила і дверцята вантажного відділення. У салоні від Навари залишилися ріжки та ніжки - блок управління позашляховим арсеналом. Але архітектура передньої панелі і повітроводи, дверні карти, приладова панель, кермо, кліматична і мультимедійна установка у X-класу оригінальні. На вибір доступні шість варіантів оббивки сидінь, включаючи дві шкіряні, опціонально можна обробити штучною шкірою передню і дверні панелі і прикрасити центральну консоль алюмінієм.

Mercedes-Benz X-Class

Так виглядає базовий Mercedes X-класу у виконанні Pure з 17-дюймовими сталевими колесами. Ширина вантажного відсіку підібрана таким чином, щоб в нього поперечно вставав європіддон.

Mercedes-Benz X-Class

У стандартному пікапі шкіряна оплітка на кермі відсутня, замість клімат-контролю встановлений кондиціонер, а сидіння з механічними регулюваннями обтягнуті тканиною. Зате не доведеться доплачувати за сім подушок безпеки, систему стабілізації і простеньку мультимедійну систему з USB-роз'ємом.

Німці підготували три виконання. Базове носить назву Pure і підходить на роль робочої конячки: такі машини зовні виділяються незабарвленими бамперами і корпусами бічних дзеркал, штампованими колесами, а всередині - скромним оснащенням і обробкою, включаючи пластик на підлозі замість ворсу. Слідом йде облагороджений варіант Progressive з більш барвистою зовнішністю і добротним салоном. А ще вище розташувався X-Class Power, у якого в екстер'єрі багато хромованих деталей, а інтер'єр і оснащення незрівнянно багатші, ніж у попередньої версії. Такого розмаїття Navara не пропонує.

Mercedes-Benz X-Class

У дорогих комплектаціях «Іксу» покладені двозонний клімат-контроль, шкіряна обробка, мультимедійний комплекс Comand з навігацією, комфортні сидіння з електрорегулюванням, датчик дощу, система безключового доступу, камери кругового огляду, системи автогальмування, утримання в смузі і розпізнавання дорожніх знаків.

Пікап X-Class буває тільки з подвійною кабіною, і він трохи крупніше аналогічного Ніссана. При однаковій колісній базі 3150 мм довжина кузова Мерседеса становить 5340 мм проти 5330 у Навари, а висота - 1819 і 1805 мм. Найпомітніше різниця в ширині - 1920 у X-класу і 1850 мм у Навари. Трохи відрізняється розмірами і вантажний майданчик. Його довжина у німецької моделі досягає 1587 мм, хоча ширина і висота такі ж, як у Ніссана, - 1560 і 1474 мм. Фірмовий мерседесівській каталог обіцяє різне дооснащення - від кріпильних отворів і алюмінієвих перегородок до м'яких кришок і повноцінної жорсткої надбудови.

Mercedes-Benz X-Class

Вантажний відсік можна накрити опціональним жорстким верхом. Зсередини він оснащений обшивкою і світлодіодним освітленням. Всі скла тоновані, а заднє і праве бокове відкриваються за допомогою кнопки. Також можна докупити рейлінги на ковпак. З ними допустиме навантаження на жорсткий верх становить 150 кг, без них - 75.

Підвіска у Мерседеса така ж, як у дворядної Навари. Подвійні поперечні важелі і нерозрізний міст з кріпленням на п'яти важелях плюс гвинтові пружини, пасивні амортизатори і стабілізатори поперечної стійкості. Але у X-класу ширше колії - 1632 спереду і 1625 ззаду проти 1570 мм по колу у Ніссана. На європейських модифікація спочатку дорожній просвіт дорівнює 202 мм, а за доплату буде 221 мм. У базовій комплектації є захист силового агрегату листами з нержавіючої сталі товщиною два-три міліметри. Залежно від дорожнього просвіту кут в'їзду / з'їзду - 28,8 ° / 23,8 ° або 30,1 ° / 25,9 °.

Mercedes-Benz X-Class

Глибина подоланого броду досягає 600 мм, максимальний поперечний ухил - 49,8 °, а кут рампи в залежності від кліренсу - 20,4 ° або 22 °. А ще Mercedes X-класу здатний подолати підйом під кутом 45 °.

У продаж X-Class піде з двигунами альянсу Renault-Nissan. Базовий агрегат - 165-сильний бензиновий «атмосферник» 2.5 на версії X 200, яка буде доступна на деяких ринках. Також X-Class отримає наддувний дизель 2.3 dCi - з одним турбокомпресором на пікапі Mercedes X 220 d (163 к.с., 403 Н • м) і з двома на модифікації X 250 d (190 сил і 450 Н • м). Машини X 200 виключно задньопривідні і з шестиступінчастою механічною коробкою передач. З дизелем же поєднується задній і примусово підключається повний привід, «механіка» і ніссанівський семидіапазонний «автомат».

Mercedes-Benz X-Class

Для модифікацій Progressive і Power доступний опціональний пакет Style. У нього входять кватирка з електроприводом, тонування задніх скел, рейлінги на даху, 19-дюймові легкосплавні колеса і бічні підніжки, здатні витримати до 150 кг. Сталева дуга за кабіною - окрема опція.

Кому ж хочеться отримати X-Class з німецьким силовим агрегатом, доведеться почекати до середини 2018 року. Тоді на ринок вийде версія X 350 d з трилітровим турбодизелем V6, знайомим по легковим моделям Mercedes. Віддача - 258 сил і 550 ньютон-метрів. За замовчуванням в парі з цим двигуном працює мерседесівський «автомат» 7G-Tronic Plus. І привід у X 350 d буде постійний повний з розподілом 40:60 на користь задніх коліс, а не жорстко підключається з половинчастим співвідношенням тяги по осях, як на пікапах простіше.

Mercedes-Benz X-Class

Задній борт відкидається на 90 градусів, але якщо замовити версію без заднього бампера, то кут збільшиться до 180 градусів. Вантажопідйомність становить незручні для нас тисячу сорок два кг, а маса причепа на буксирі не повинна перевищувати 3,5 тонни.

У європейських дилерів Mercedes X-класу з'явиться в листопаді 2017 року. На початку 2018 го модель надійде в ПАР і Австралію, а навесні - в Росію. Ще через рік пікап очікується в Аргентині і Бразилії. У Німеччині замовлення вже приймають, стартова ціна - 37 294 євро. Для порівняння, Nissan Navara 2.3 dCi і Ford Ranger 2.2 TDCi з подвійними кабінами коштують від 30 410 євро і 31 832 євро відповідно, а за базовий дворядний Mitsubishi L200 просять 24 490 євро. Але є в класі модель дорожче Мерседеса. Це Volkswagen Amarok, який за замовчуванням продається з мотором V6 3.0 TDI. У початковій версії такої пікап оцінюється в 40 995 евро.

Эмиль Вернер, drive.ru