Mercedes-Benz електрифікує комерційну лінійку

Компанія Daimler оголосила, що в наступні кілька років інвестує 150 млн євро в електрифікацію комерційної лінійки відділення Mercedes-Benz Vans, що базується на Спринтері і Vito. Німці ще минулого літа натякали, що в новому поколінні Спринтера може з'явитися серійний електричний варіант. Тепер стало більше конкретики: Sprinter на батареях буде випускатися разом зі звичайними побратимами на заводі в Дюссельдорфі.

У Vito, утилітарного варіанта VIP-шаттла V-класу, є безліч виконань, від панельного фургона до «майстра подорожей» Tourer Marco Polo. Впровадження електроприводу почнеться з вантажних модифікацій, але навряд чи на них зупиниться.

Завод Мерседеса в Дюссельдорфі - не єдиний, що виробляє Спринтери, але ведучий. Він скоро отримає 300 млн євро для освоєння моделі наступного покоління.

Інженери Даймлера вже говорили, що технічні напрацювання в області батарей і електроприводу будуть поширюватися в усіх напрямках, від легковиків і до магістральних вантажівок, і навіть туристичних автобусів. Після концептів і випробувань прототипів електричних кросоверів цілком можна було очікувати батарейних Спринтера, Vito, а може, і V-класу. До речі, новий V-клас з електромотором ми вже бачили, правда, це був гібрид, до того ж концептуальний.

Минулий проект в цій галузі - електричний Vito E-Cell з номінальним пробігом на зарядці в 130 км - провалився на ринку, через що компанія в 2013-му навіть заморозила програму по комтрансу на батареях. Але тепер вирішено почати все заново.

Гряде нова хвиля електричних фургонів. Пілотний проект по експлуатації парку таких машин стартує в Гамбурзі і Штутгарті вже на початку 2018 року: відділення Mercedes-Benz Vans домовилося про кооперацію з транспортною компанією Hermes. До кінця 2020 го вона має намір вивести на дороги великих німецьких міста 1500 батарейних Спринтерів і Vito, а до 2025 року весь її автопарк, який працює в містах Німеччини, повинен бути з нульовим вихлопом, причому отримувати енергію він зобов'язаний на 100% з поновлюваних джерел.

Вантажівки нас зазвичай не цікавлять, але в даному випадку це перше зображення нового Спринтера (колишні прототипи були мулами з комбінацією деталей нової і колишньої генерації). А Sprinter, звичайно, отримає і пасажирські варіанти.

Компанія Daimler грунтовно занурилася в тему електрокарів. Крім програми на батьківщині вона розгорнула бурхливу діяльність і в Китаї. Так, минулого тижня було оголошено, що фірма Beijing Benz Automotive Co (BBAC), СП Даймлера і BAIC Motor, крім іншого займеться випуском і тягових батарей для електромобілів. Це буде перше виробництво акумуляторів Даймлера за межами Німеччини.

Концепт Vision Van, створений минулої осені, теж був електричним і міг проходити на одній зарядці до 270 км.

Нові цехи будуть побудовані в Пекіні. Партнери заявили, що вкладуть 655 млн євро в освоєння виробництва батарей, а також самих електромобілів під брендом Mercedes-Benz на потужностях BBAC. Їх випуск повинен стартувати в 2020 році. Одночасно німці уточнили і глобальні плани Даймлера: до 2025 року 15-25% від усього випуску машин марки Mercedes-Benz повинні скласти електромобілі. Нагадаємо, найближчу новинку в цій галузі - електричний хетч Mercedes EQ A - німці покажуть у вересні на Франкфуртському автосалоні.

Леонид Попов, drive.ru