Компанія Mercedes-Benz буде випускати пластик, посилений вуглеволокном

daimler ag toray industries Роберт Есенов, drive.ru

Концерн Daimler AG і хімічний гігант Toray Industries зараз зробили те, що раніше здійснили компанії BMW і SGL Group.

Фахівці компанії Mercedes-Benz підрахували, що зменшення спорядженої маси машини на 100 кг обіцяє скорочення витрати палива на 0,3-0,6 л/100 км у міському режимі, а викиди CO2 знизяться до того ж на 7,5-12,5 г / км. І в найближчому майбутньому німці планують серйозно зайнятися «підсушкою» своїх моделей: штутгардці самі будуть випускати вуглепластикові деталі, і у великих кількостях.

mercedes-benz sl

Родстер Mercedes SL нового покоління першим приміряє вуглепластикові деталі, зроблені на французькому заводі концерну Toray.

Згідно з планом, спільними зусиллями Toray Industries і Daimler AG будуть розробляти і виробляти автомобільні деталі з пластика, посиленого вуглеволокном, за спеціальним скороченим циклом. Масовий випуск продукції налагодять на заводі концерну Toray у Франції, а широко застосовувати її почнуть в автомобілях 2012 випуску.

Для цього концерн Daimler AG створив спільне підприємство з японським хімічним концерном Toray Industries, з яким мерседесівці щільно співпрацюють з березня 2010 року. Новостворена компанія базується у Есслінгене-на-Неккарі. Японцям належить 50,1% акцій, німцям - 44,9%, у решти партнерів - п'ять відсотків.