У лінійці бренду Mercedes-AMG з'являться гібриди сімейства 53

Австралійське видання Motoring, посилаючись на власні джерела, повідомило, що відділення Mercedes-AMG готує якусь гібридну систему на основі рядної «шістки» 3.0 і покаже її на автосалоні в Лос-Анджелесі в листопаді, з запуском на ринок в 2018 році. Передбачається, що двоякорухомою стане так звана «сорок третя» серія, проміжна між самими звичайними Мерседесами і повноцінними AMG. Нагадаємо, спочатку вона була задумана як окрема лінія AMG Sport, але потім була впроваджена в асортимент суббренда Mercedes-AMG.

Електрична добавка могла б допомогти перекроєному E 43 в битві з восьмициліндровим BMW M550i xDrive, у якого під капотом 462 сили проти 401 на Мерседесі.

Минулої осені на журналістській презентації M 256 німці говорили, що віддача «шістки» може досягати 408 к.с. і 500 Н • м. Схоже, це все-таки зовсім не межа для неї.

Лінія «43», яку, за неофіційними даними, штутгартці перейменують в «53», змінить наддувний агрегат V6 3.0 (до 401 к.с. і 520 Н • м на E 43) на рядну «шістку» M 256. А вона, як вже давно відомо, отримає 48-вольтовий мотор-генератор і електричний компресор eZV (виробництва BorgWarner), так що мінімальна гібридизація «підігрітих» машин вже мається на увазі. Але, якщо вірити австралійським журналістам, інженери підуть ще далі: поєднають рядну «шістку» 3.0 на 435 сил з електромотором потужністю 68 к.с., сумарна пікова віддача системи складе близько 500 «конячок».

Концептуальний хетчбек Mercedes-AMG GT, показаний в березні, з гібридною системою на базі «бітурбовісімки» 4.0 - доказ живого інтересу відділення AMG до теми двоякорухомих машин.

Першим таку установку нібито отримає седан CLS нового покоління, а за ним теоретично можуть підтягнутися і інші моделі на платформі MRA (від «цешки» до GLE). На протилежному кінці лінійки відділення Mercedes-AMG скоро з'явиться лімітований гібридний гіперкар Project One аж з п'ятьма моторами (вважаючи ДВЗ і електропривод турбокомпресора). У планах на більш далеку перспективу - гіперкар з чисто електричним приводом, спадкоємець дводверки SLS AMG Coupe Electric Drive.

Леонид Попов, drive.ru