Ательє Brabus додалося сил універсалу Mercedes E-класу

У січні бюро Brabus представило доопрацьований седан E-класу. Тепер у спеців з Боттропа дотяглися руки до універсалу Estate. Само собою, в хід знову пішли кіт-комплекти PowerXtra, що підвищують потужність двигунів. Так, віддача «турбошестірки» у топовій версії Mercedes-AMG E 43 4Matic зросла з 401 до 450 к.с., а тяги стало на 50 ньютон-метрів більше (570 Н • м). До сотні «заряджений сарай» добирається на 0,3 с швидше - за 4,4. Разом з тим початкова модифікація E 200 розкочегарилася до 225 к.с., 330 Н • м (було 184 к.с., 300 Н • м).

B25

На всіх фото представлений варіант B25. Це E 250 з добавкою 34 к.с. і 50 Н • м, разом - 245 к.с., 400 Н • м. Набрати 100 км/год за сім секунд і досягти максималки 245 км/год допомагають передній спліттер, а також шини Continental, Pirelli або Yokohama розмірності 255/30 ZR21 спереду і 295/25 ZR21 ззаду.

B25

У задній бампер інтегровані дифузор і круглі вихлопні патрубки Brabus Quad з нержавіючої сталі. Звучання випускної системи налаштовується. Універсали з пневмопідвіскою Air Body Control можна за рахунок «спортивних» пружин додатково притиснути до землі на 30 мм.

B25

Ексклюзивна обробка інтер'єру передбачає використання натуральної шкіри, алькантари, алюмінієвих аксесуарів, значків Brabus з нержавійки з підсвічуванням логотипу фірми в 64 кольорах.

Брабусівці не обділили увагою і дизельні «єшки». Модифікація E 220 d доотримала 27 к.с., 50 Н • м, і вийшло 222 сили, 450 ньютон-метрів. Найбільш продуктивний «сарай» на важкому паливі E 350 d заслужив надбавку в 51 к.с., 100 Н • м, і відтепер, володіючи резервом 309 к.с., 720 Н • м, не витрачає на досягнення сотні понад 5,7 с, після чого впирається в електронний обмежувач на позначці 250 км/год. Почім кіт-комплекти, не повідомляється.

Константин Болотов, drive.ru