Гіперкар Mercedes-AMG Project One показав свої п'ять моторів

Відділення Mercedes-AMG в нинішньому році відзначає своє п'ятдесятиріччя, а справжнім подарунком до ювілею має стати гіперкар Project One. Його офіційний дебют відбудеться у вересні на Франкфуртському автошоу. Однак уже в минулі вихідні, перед стартом марафону «24 години Нюрбургрінга», німці показали всю технічну начинку автомобіля.

Mercedes-AMG Project One

Цей дорожній автомобіль заснований на боліді, який допоміг Льюїсу Хемілтону завоювати титул чемпіона в 2015-му.

Mercedes-AMG Project One

Похила коробка під повітрозабірником - інтеркулер. Нижче праворуч і ліворуч - силова електроніка теплового і кінетичного генераторів, за цією зв'язкою - наддувна «шістка».

Як говорилося раніше, модель отримала гібридну силову установку від мерседесівського боліда Формули-1, хоча і доопрацьовану (саме тісна спорідненість тут з Мерседесом F1 W06 Hybrid сезону 2015 року). Основа системи - це звичайно ж наддувний агрегат V6 1.6. У порівнянні з гоночною версією тут встановлені інші колінчастий вал і поршні, а також електроніка. Ймовірно, зроблені не зазначені доопрацювання заради продовження ресурсу. І якщо в Формулі-1 один такий двигун розрахований на п'ять гонок, то в купе Project One він повинен відпрацювати 50 000 км, після чого відправиться на перебірку.

Mercedes-AMG Project One

Червона зона тут починається з 11 000 об/хв (нижче, ніж в гоночній специфікації). Заявлений тепловий ККД в 43%. Цікаво, що у формульного мотора обороти холостого ходу рівні приблизно 4000 об/хв, і у дорожнього варіанту вони будуть порівнянні.

Як і в Формулі, на «шістці» змонтована пара електромоторів-генераторів. Перший, MGU-H (його потужність дорівнює 80 кВт, тобто 109 к.с.) пов'язаний з валом турбонаддува. Відповідно, він здатний утилізувати енергію вихлопних газів або, навпаки, примусово розкручувати колесо компресора. Другий, MGU-K (120 кВт, 163 к.с.) з'єднаний з колінчастим валом ДВЗ і може працювати як генератор на гальмуванні або як мотор на розгоні. Гібридна система на основі «шістки» відправляє тягу на задні колеса через восьмиступінчасту «секвенталку» з одним зчепленням.

Mercedes-AMG Project One

Тяговий акумулятор (видно позаду передньої осі) аналогічний за конструкцією того, що стоїть в болідах Мерседеса Формули-1. Він набраний з тих же осередків, тільки вчетверо ширший. Зверніть увагу і на амортизатори, встановлені несиметрично.

До цієї трійці моторів в гіперкарі додана ще пара, яких в Формулі-1 немає: два електродвигуни по 120 кВт на передній осі (вони добре видно на знімку вгорі). В сумі автомобілю доступні понад тисячу «конячок» (точна кількість не розголошується). При цьому передні електромотори можна буде задіяти без запуску ДВЗ і в такому чисто електричному режимі проїжджати до 24 км. Шкода, не розкрила компанія споряджену масу купе. Неофіційно спливало число «менше 1,3 т». Відомо тільки, що вся силова установка разом зі 100-кілограмовим акумулятором важить 420 кг.

Mercedes-AMG Project One

Вартість гіперкара Project One становить 2 275 000 євро, не рахуючи податків. Тут показаний ескіз стороннього ілюстратора, що спирався на тизер купе.

Як і в Формулі-1, будівельною основою для гіперкара послужить вуглепластиковий монокок з жорстко приєднаними мотором і коробкою передач, які стануть частиною силової структури. Цей дивовижний витвір інженерів AMG буде допущено на дороги загального користування по всьому світу, крім Китаю. Відділення збере 275 таких автомобілів. Всі вже розпродані. Останній із замовників отримає свій екземпляр до кінця 2020 року.

Леонид Попов, drive.ru