Передньопривідні Мерседеси отримають новий мотор 1.2

У 2012 році Юрген Дорінг, глава компанії Mercedes-Benz по перспективним силовим установкам, розповів, що співпраця концернів Daimler і Renault-Nissan пошириться на малолітражні двигуни, причому мова не тільки про просте запозичення вже наявних установок, а й про спільну розробку нових. Тепер результат того проекту готовий: за даними журналу Autocar, на новому хетчбеку А-класу відбудеться дебют бензинових «четвірок» нового сімейства M282 з робочим об'ємом 1,2 і 1,4 л. Пятидверка з двигуном 1.2 виявиться найбільш доступною варіацією А-класу.

Сімейство передньопривідних Мерседесів буде розширено, наприклад, за рахунок седана з індексом А (на фото попередній його Concept A Sedan, показаний минулого місяця).

Питання на засипку - у якого сучасного Мерседеса є в гамі бензиновий мотор 1.2? Відповідь: це Citan 112 BlueEFFICIENCY, клон Renault Kangoo. У такій версії під капотом стоїть агрегат M 200 (114 к.с., 190 Н • м), що є мерседесівською адаптацією «четвірки» Renault H5Ft.

Відомо, що крім хечтбека А-класу на новій платформі MFA2 повинні бути засновані згаданий спочатку A-Class Sedan, а також нові покоління моделей CLA, CLA Shooting Brake, B-Class, GLA і паркетник GLB. Взагалі, глава бренду Mercedes-Benz Ола Калленіус в недавньому інтерв'ю Car and Driver заявив, що на цій архітектурі з'явиться вісім моделей. Він не уточнив весь список, проте, за інсайдерськими даними, восьмим повинен стати довгобазний седан A-Class L, який німці створять спеціально для китайського ринку.

Новий А-клас здасться широкому загалу у Франкфурті цієї осені. А поки машина проходить останні тести на Нюрбургринзі. Судячи по колісним дискам, в даному випадку ми бачимо один з найбільш потужних варіантів.

Всі згадані моделі обзаведуться агрегатами M282. А крім того - модернізованим варіантом «четвірок» M270/M274, який отримає індекс M260/M264. (Версії з нулем на кінці якраз і призначені для передньопривідної платформи і поперечної установки, а виконання з «4» в кінці позначення - для поздовжньої задньопривідної). Агрегат 260 буде випускатися з об'ємом 1,6 і 2,0 л. Цікаві особливості: турбокомпресор типу twin-scroll та стартер-генератор, здатний додавати свою тягу на розгоні (установка типу Mild Hybrid), 48-вольта електрична система. Нагорі гами до цих двигунів приєднається змінник дволітрового мотора М133 від гарячих «версій» з індексом 45, який буде видавати більше 400 к.с.

Леонид Попов, drive.ru