Новий Mercedes GLE отримає інтер'єр від Е-класу

Приблизно рік залишився до світового дебюту кросовера Mercedes GLE наступного покоління. Зараз передсерійні автомобілі, одягнені в камуфляжні костюми, проходять дорожні випробування в різних частинах світу. Подейкують, зовні прийдешній GLE буде схожий на GLC, що не кожен назве компліментом. А ось внутрішнє оздоблення буде нагадувати нинішній Mercedes E-класу, що чітко видно на знімках фотошпигунів. Ті ж величезні планшети під загальним склом і квартет повітропроводів кліматичної установки по центру консолі. Але це не єдине, чим поділиться «ешка» з GLE.

Mercedes-Benz GLE

За даними європейської преси, дебют Мерседеса GLE відбудеться в 2018 році, а майданчиком виступить або Детройтський автосалон, або мотор-шоу в Женеві.

Mercedes-Benz GLE

Mercedes GLE 2018 модельного року отримає просунутий автопілот і зможе самостійно паркуватися без людини за кермом. У салоні стане просторіше за рахунок збільшеної ширини і колісної бази.

Автомобіль базується на платформі MRA з двохважільки спереду і багатоважільки ззаду. За доплату клієнтам запропонують адаптивні амортизатори, а також багатокамерну пневмопідвіску, як у Е-класу. Конструкцію кузова німецькі інженери розроблять з чистого аркуша: імовірно, в ній збільшиться частка алюмінієвих деталей (з «крилатого металу» зроблять передні крила, капот і кришку багажника) і елементів з надміцних сталей. З чуток, споряджена маса Мерседеса GLE другої генерації зменшиться на 150 кг в порівнянні з попередником.

Mercedes-Benz GLE

Звичайні модифікації за замовчуванням отримають дев'ятиступеневі «автомати», а AMG-версія - девятидіапазонну коробку передач AMG Speedshift MCT, в якій замість гідротрансформатора використовуються «мокрі» фрікціони. Типів трансмісії буде два - задне- і повнопривідна.

Лінійка двигунів оновиться до невпізнання. На GLE планується ставити рядні бензинові і дизельні мотори з нового модульного сімейства. У всіх - рядне розташування циліндрів (чотири або шість), безпосереднє уприскування палива і турбонаддув. Найскромніші агрегати будуть розвивати більше 200 к.с., а у найбільш потужних «шісток» віддача перевалить за 360 сил. Особливо цікавий дизель OM 656 з двома турбокомпресорами, з якого, скоріше за все, знімуть 313 «коней» і 650 Н • м. А на вершині розташується бітурбомотор V8 4.0 M 176 (доопрацьований М 178) з прямим уприскуванням і системою відключення половини циліндрів. Цей двигун отримають версії GLE 500 і Mercedes-AMG GLE 63.

Эмиль Вернер, drive.ru