Гібридний хетчбек Mercedes-AMG GT прицілився на місце седана CLS

Виробник використовує для позначення шоу-кара Mercedes-AMG GT Concept оксюморон «чотирьохдверне купе». Вперше його публічно застосували в 2003 році до седану CLS, а тепер кривуватим терміном, що прижився, маскують хетчбек, який повинен зайняти ту ж нішу. Концепт згодом перетвориться в модель бізнес-класу, стилізовану під спорткар GT. Однак за даними інсайдерів, по шасі машина - родич Е-класу.

Mercedes-AMG GT Concept

Від AMG GT дизайнери постаралися перейняти стилістику з гратами Panamericana і рельєфним капотом, збоку опускається на колісні арки.

Mercedes-AMG GT Concept

Дверей п'ять. Легкий доступ в багажник і його трансформація названі одним з переваг автомобіля. Характерна риса, запозичена у AMG GT R, - багатокутний вихлопний патрубок по центру.

Силова установка - справжній прорив для марки. Перед нами гібрид на базі загальної для багатьох AMG-моделей «бітурбовісімки» 4.0, доповненої електромотором на задній осі, повним приводом 4Matic + і системою гнучкого розподілу тяги між колесами Torque Vectoring. Сумарна віддача дорівнює 816 к.с., що дозволяє автомобілю розганятися з нуля до сотні менш ніж за три секунди. Доберися легковик з таким виглядом до конвеєра, і непросто доведеться основному конкуренту по імені Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid. Там - 680 к.с. і 3,4 с.

Mercedes-AMG GT Concept

Концепт названий третьою моделлю, розробленою автономно в придворному ательє AMG в Аффальтербасі після SLS AMG і AMG GT.

Ну а поки серія - лише в перспективі, дивуємося концептуальним ідеям. Однією тільки оптиці можна присвятити окрему розповідь. Тут з'явилася технологія nano active fibre. Ці «активні нановолокна» сплетені в яскравий «світловий шнур», що дозволяє вільно задавати форму і змінювати колір. З них в пятидверці зроблені денні ходові вогні, що створюють миготливі хвилі при включенні поворотников, частина фронтальної оптики, яка доповнена світлодіодними блоками з лінзами і обрамляє основне світло золотистою дужкою, названою «вітрилом».

Mercedes-AMG GT Concept

На камерах, які замінили дзеркала, є напис EQ Power +. Така ж - на мерседесівських болідах Формули-1 і вона ж з'явиться на серійних «високопродуктивних гібридах» марки Mercedes-AMG. В решітці радіатора і воздухозаборниках бампера - активні жалюзі.

Не менш цікаві ліхтарі, які отримали складне за формою тривимірне скло, в яке вбудований ребристий охолоджуючий модуль для світлодіодів, що скидає їх тепло в навколишнє середовище. А стратегія управління енергією підглянена у болідів Формули-1. Електроніка стежить, щоб тягова батарея завжди була готова до видачі солідного імпульсу для прискорення. Водій також може вибирати між чисто електричним режимом, суто бензиновим і гібридним. Акумулятор - модульний і може бути збільшений при адаптації проекту до іншої моделі.

Mercedes-AMG GT Concept

Довершують набір технічних витребеньок композитно-керамічні гальма і вуглепластикові деталі кузова (дах, крила, пороги, спліттер і дифузор).

Сама компанія не означає ніяких термінів появи серійної моделі, провісником якої є шоу-кар. За неофіційними даними, трапиться це в 2018 році, а сам хетчтбек отримає найменування GT4, по числу дверей (п'ята в даному випадку не вважається). Проте німці повідомили, що бюро AMG продовжить розвивати гібридну тематику, і, природно, упор буде зроблений не на «озеленення», а на ту додаткову «паровозну» тягу, яку здатні забезпечити електромотори.

Леонид Попов, drive.ru