Універсал Mercedes-AMG E 63 поступився седану одну десяту

Перехід Мерседеса Е-класу у виконанні AMG на повний привід підняв динаміку на суперкарівський рівень. Седан Mercedes-AMG E 63 4Matic + вистрілює до сотні за 3,5 с, а його S-версія - і зовсім за 3,4 с. Навіть 560-сильна Ferrari California T в прольоті - 3,6 с! До речі, італійський родстер за своїми швидкісними даними трохи ближче до універсалів Mercedes-AMG E 63 4Matic + і E 63 S 4Matic +, які тільки дебютували (поки що в Мережі). «Заряджені» версії Estate, які живцем вперше покажуть на початку березня на Женевському автосалоні, досягають планки 100 км/год через 3,6 і 3,5 с відповідно. Всього на одну десяту повільніше седана.

Mercedes-AMG E 63 Estate

Мотор V8 4.0 намагається догодити не тільки буйним, а й «зеленим». Двотонний універсал споживає в змішаному циклі 9,1-9,4 л палива на 100 км. Зрозуміло, не в останню чергу завдяки системі відключення половини циліндрів при часткових навантаженнях.

Mercedes-AMG E 63 Estate

У порівнянні зі звичайними п'ятидверними Е-класами «шістдесят третій» ширше на 27 мм. І гальма потужніші. Спереду у E 63 4Matic + встановлені гальмівні диски діаметром 360 мм, а у S-модифікації - 390 мм. Останній в якості опції доступні 402-міліметрові вуглецевокерамічні.

При цьому п'ятидверні AMG-«ешки» останнього покоління важче чотиридверних аналогів на 110-115 кг в залежності від модифікації (1985-1995 кг). Двигун той же, що і на седанах, з такою ж віддачею. Чотирьохлітровий V8 з безпосереднім уприскуванням і двома турбокомпресорами на базовому «шістдесят третьому» розвиває 571 к.с. і 750 Н • м, а на E 63 S 4Matic + - 612 сил і 850 Н • м. З прямих конкурентів згадується хіба що заслужений універсал Audi RS6 Avant. У нього теж встановлений бітурбомотор V8 4.0, але продуктивність понижче - 560 к.с. в звичайному варіанті і 605 к.с. у виконанні performance (в обох випадках - 700 Н • м). Інгольштадтський експрес важить тисяча дев'ятсот тридцять п'ять кг, але в динаміці поступається - з нуля до сотні за 3,9 і 3,7 с.

Mercedes-AMG E 63 Estate

За замовчуванням система AMG Dynamic Select режими Comfort, Sport, Sport Plus і Individual, а S-універсалу додатково доступний режим Race. Більш потужній версії також відрядили динамічні опори двигуна.

Новий універсал важче попередника на 25-30 кг, але швидше нього на 0,2 с і економічніше на літр-півтора з кожних 100 км.

Будь-якому з цих AMG-універсалів надано повний привід з багатодисковою муфтою на передній осі і дев'ятиступеневий «автомат» AMG Speedshift MCT, у якого замість гідротрансформатора встановлений пакет мокрих фрикціонів. У списку стандартного оснащення є багатокамерна пневмопідвіска, задній диференціал (електроннокероване у «Ески»), шести поршневі супорти спереду і система вибору режимів руху, яка змінює настройки силового агрегату, шасі і рульового управління. Замовлення на моделі Mercedes-AMG E 63 4Matic + Estate і E 63 S 4Matic + Estate почнуть приймати в квітні 2017 року, а перші машини клієнти побачать в червні. Продажі у нас не плануються.

Эмиль Вернер, drive.ru