Сімейство Mercedes-Benz C-класу зробить ставку на електроніку

Модель Mercedes-Benz C-класу чекає рестайлінгу. Закамуфльований седан миготів на дорогах ще минулої весни (в повному обсязі змінені деталі на ньому не були встановлені), потім з'являвся на початку 2017 го. І ось тепер на тестах десь на півночі Європи чотирьохдверний легковик вперше відзнятий на пару з універсалом. А ще фотошпигунам вдалося зробити кілька знімків салону.

Mercedes-Benz C-Class

До виставки в Женеві (березень) компанія не встигне довести С-клас до фінального виду. Більш вірогідною є прем'єра у Франкфурті у вересні. Чи буде показаний універсал одночасно з седаном або «сарай» притримають, наприклад, до січня 2018 го, - неясно.

Mercedes-Benz C-Class

Одне з найважливіших придбань С-класу: нова велика сенсорна панель на тунелі. Аналогічну (тільки з глянсовою поверхнею) ми бачили на рестайлінговом S-класі.

Mercedes-Benz C-Class

Спиці нового керма перенасичені кнопками і важелями. З'явилися тут і маленькі тачпади, як на «єшці». (До речі, на цьому примірнику на тунелі - стара сенсорна панель і круглий контролер мультимедійної системи.)

У помічених примірниках приборки були аналоговими. За неофіційними даними, повністю цифрову німці теж запропонують як опцію. Тут потрібно наздоганяти сімейство Audi A4. Якщо подивитися на Е-клас, можна передбачити прогрес по частині електроніки: відкриття машини смартфоном з інтерфейсом NFC, покращене автоматичне гальмування, помічник активного маневрування, автопілот Drive Pilot та інші новації.

Mercedes-Benz C-Class

Без коригування оптики справа не обійдеться, але поки її не помітно. У міру продовження тестів на машинах з'являться і нові ліхтарі, і змінені бампери.

У технічній частині все цілком очікувано: коригування в віддачі двигунів і настройках підвіски, заміна старого дизеля 2.1 на дволітровий з нового модульного сімейства і подальше поширення по модельному ряду дев'ятиступеневого «автомата» 9G-Tronic (він на «цешках» вже присутній, але з деякими моторами як і раніше йде семиступінчастий).

Леонид Попов, drive.ru