Бюро Brabus доопрацювало новий Mercedes E-класу

Ательє з Боттропа, що відзначає цього року 40-річчя, представило пакети доробок для седана Mercedes E-класу (W213). Список аксесуарів Brabus, як водиться, зробив безмежним: хром, алюміній, шкіра і алькантара будь-якого забарвлення, диски... Досить сказати, що підсвічування логотипу фірми буває 64 кольорів. Але нам цікавіші не прикраси, а технічна сторона справи. Так, машинам з пневмопідвіскою можна буде замовити більш жорсткі пружини, що зменшують кліренс приблизно на 30 мм.

Для «ешки» доступні два комплекти бамперів від Брабуса. Передні - з спліттером і іншими бічними повітрозабірниками - збільшують притискну силу і надають автомобілю більш динамічний зовнішній вигляд.

На кормі встановлюються дифузор з трьома ребрами, спліттер на кришку багажника і дві пари здвоєних вихлопних патрубків. Доступні кілька варіантів колісних дисків діаметром від 18 до 21 дюйма, шини Continental, Pirelli або Yokohama: 255/30 ZR21 спереду і 295/25 ZR21 ззаду.

Молодша версія Е 200 (184 к.с., 300 Н • м) з кіт-комплектом видає 225 к.с., 330 Н • м. Дизельна Е 220 d додала 27 сил і 50 ньютон-метрів, вийшло 222 к.с., 450 Н • м. Модифікація E 350 d після установки допоміжного блоку управління мотором, яка займає близько години, здатна розвивати на 51 «кінь» і 100 Н • м більше, разом - 309 к.с., 720 Н • м. Це робить її на 0,2 с швидше в розгоні до сотні (5,7). Ціни ще не названі.

Константин Болотов, drive.ru