Кросовер Mercedes-Maybach отримає електропривод

Глава німецького автогіганта Daimler Дітер Цетше підтвердив на минулому автошоу в Детройті роботу над великим кросовером/позашляховиком Mercedes-Maybach. До того моменту про таку модель ходили тільки суперечливі чутки. Цетше не став вдаватися в деталі і не назвав точних термінів, зате Гордій Вагенер, шеф-дизайнер Мерседеса, в інтерв'ю виданню Auto Express зробив цікавий натяк.

Стратегія розвитку суббренда EQ - Connected, Autonomous, Shared, Electric (доступ в Мережу, автономність, використання в мережах каршерінга і електрифікація) - буде поширена на Mercedes в цілому.

Позашляховий Maybach повинен бути оснащений передовою електронікою не гірше показаного тут концепту EQ (передвісника однойменного суббренда). Але ж в задній частині салону у Майбаха можуть з'явитися чотири крісла, звернені обличчям один до одного.

Раніше висувалося припущення, що марка Maybach просто перекроїть під себе модель GLS. Однак Вагенер розповів, що у Майбаха повинні бути створені і повністю оригінальні моделі, подібно до того, як Mercedes-AMG побудував свій спорткар GT. Може, великий «пройдисвіт» якраз і виявиться первістком. А ось віце-президент з маркетингу Дженс Тімер заявив британським журналістам, що всі Мерседеси в тому чи іншому вигляді чекає електрифікація (гібридні і чисто електричні варіанти), в тому числі машини AMG і все ті ж Майбахи. У підсумку ми можемо побачити конкурента для Bentley Bentayga. До речі, в модельному ряду Bentley саме Bentayga стане першим серійним гібридом.

Представляючи зовнішність майбутнього кросовера, варто врахувати деякі деталі електричного концепту Vision Mercedes-Maybach 6 - великі ґрати радіатора з вертикальними планками і дуже вузьку оптику.

Крім офіційного анонса кросовера Майбаха, ще одна визначна подія в житті фірми - відкриття три дні тому шоу-руму Mercedes-AMG в престижному токійському районі Сетагая. Компанія відзначає, що в 40 країнах зараз працює понад 400 клієнтських центрів AMG Performance, але саме цей відіграє особливу роль в поширенні суббренда, так як вперше не інтегрований в дилерську мережу основної марки Mercedes-Benz (за принципом shop-in-shop, магазину в магазині), а спочатку зведений як повністю самостійний об'єкт.

Сетагая носить статус спеціального району японської столиці, і це один з найдорожчих кварталів міста. Крім апартаментів заможних городян, тут розташовані штаб-квартири декількох великих фірм, лабораторія NHK і університет мистецтв Тама. Відмінне сусідство для AMG.

Додамо, що в минулому році компанія Mercedes-Benz (включаючи суббренди Maybach і AMG) вперше продала понад два мільйони автомобілів (2 083 888), що на 11,3% більше, ніж роком раніше. При цьому німці заявили, що опинилися найкращим преміальним брендом на ряді важливих ринків, зокрема в США і Німеччині. Власний рекорд поставила і марка Mercedes-AMG - 99 235 штук (+ 44,1%). Ну і smart теж почувається добре 144 479 автомобілів (+ 21%).

Леонид Попов, drive.ru