Mercedes-Benz пересадить американців на нові компактні моделі

mercedes-benzСергeй Удачин, drive.ru

Назва Mercedes-Benz асоціюється у більшості американців з розкішними заднепривіниками. Проте концерн Daimler AG має намір зруйнувати цей стереотип. У найближчі три роки компанія почне просувати в США відразу кілька своїх моделей на новій передньоприводный платформі.

Швидше за все, це будуть купе, кросовер, а також невеликий фургон або компактний хетчбек. Mercedes розробляє щонайменше чотири моделі на передньоприводный платформі MFA (Mercedes front-wheel-drive architecture), заявив глава з продажу та маркетингу Mercedes-Benz Йоахім Шмідт в інтерв'ю виданню Automotive News. Дві з них, а може бути, навіть три будуть виведені на ринок США, пояснив він.

 

baby cls

Так, до літа 2013 року в шоу-румах американських дилерів марки з'явиться невеликий купеподібний седан, який за стилістичну схожість з четирехдверним Mercedes CLS вже охрестили Baby CLS. Його «заряджена» AMG-версія вийде слідом, причому крім Європи її, можливо, будуть поставляти в Штати. А ось «пройдисвіт», якому судилося суперничати з BMW X1, побачить світ роком пізніше - влітку 2014-го. На платформі MFA мерседесівці також розраховують випускати компактний фургон. Рішення про його виведення на ринок США буде прийнято керівництвом компанії прийдешньої осені.

mercedes-benz

Новим передньопривідним мерседесівським «візком» цікавиться і партнер німецької компанії - альянс Renault-Nissan, який не проти побудувати на ній власну модель Infiniti початкового рівня для США. Однак переговори на цю тему поки що знаходяться в проміжній стадії.

Хетчбеки Mercedes B-класу і A-класу виїдуть на дороги Старого Світу, відповідно, в кінці поточного року і влітку 2012-го. Планів щодо продажу цих моделей у США поки немає, оскільки ринок Штатів дуже специфічний і машини з такими кузовами там не так затребувані, як в Європі, заявив Шмідт. Однак компанія готова буде в найкоротші терміни запропонувати вищевказані машини американській публіці, якщо на них буде попит, додав він.