Сімейство Mercedes-AMG GT оновилося і розширилося

Спорткар Mercedes-AMG GT пережив оновлення, яке трохи зачепило зовнішність, але головне - техніку. Як ми і передбачали, після появи родстера Mercedes-AMG GT C аналогічне виконання додано і в лінійку закритого кузова GT, а до того ж створено ювілейне (з нагоди п'ятдесятиріччя відділення AMG) видання Mercedes-AMG GT C Edition 50. Ця модифікація заснована на хечті з приставкою С (машину так і тягне назвати купе, хоча ззаду відкривається дверцята зі склом). Всі новації фірма представила на автосалоні в Детройті.

Mercedes-AMG GT S

Решітка радіатора з п'ятнадцятьма вертикальними планками (AMG Panamericana), що вперше з'явилася на гоночному AMG GT3, а потім на дорожньому AMG GT R, після рестайлінгу покладена всім модифікаціям AMG GT (на фото - GT S).

Mercedes-AMG GT C Edition 50

Для кузова Edition 50 передбачений вибір всього з двох кольорів: Designo Graphite Grey Magno і Designo Cashmere White Magno. Сюди додані акценти кольору чорний хром (спліттер, колеса, вентиляційні отвори, дифузор, ряд інших деталей).

При рестайлінгу виявилися переглянуті рівні віддачі моторів на всіх варіаціях моделі. Тепер і Mercedes-AMG GT, і AMG GT Roadster - це 476 к.с. і 630 Н • м (раніше «бітурбовісімка» 4.0 на початковому закритому AMG GT розвивала 462 к.с. і 600 Н • м). Паспортний розгін до сотні залишився на рівні 4,0 с. Купе GT S теж стало продуктивніше: тепер тут 522 к.с. і 670 Н • м замість колишніх 510 к.с. і 650 Н • м (прискорення 0-100 збереглося - 3,8 с).

Mercedes-AMG GT C Edition 50

У салоні Edition 50 - поєднання чорного, сірого і сріблясто-перлового кольорів, плюс пакет AMG Interior Night package і тиснення GT Edition 50 на підголівниках.

Далі йде пара Mercedes-AMG GT C і GT C Roadster з однаковою віддачею в 557 л.с. і 680 Н • м, яка дозволяє обом машинам набирати першу сотню за 3,7 с (родзинка цих двох моделей - повнокероване шасі, запозичене у «Ерки»). Нарешті, Mercedes-AMG GT R видає на гора колишні 585 к.с. і 700 Н • м, прискорюючись з нуля до сотні за 3,6 с і розвиває максималку в 318 км/год.

Mercedes-AMG GT S

Корму звичайних GT (тут знову представлена ​​версія S) дизайнери чіпати не стали.

Ще є нововведення. Активні аеродинамічні панелі і жалюзі під моторним відсіком перекочували з топового спорткара AMG GT R на всі версії AMG GT, змінилося розміщення масляного радіатора і збільшені бічні повітрозабірники. Розширено список додаткового обладнання. Так, з'явився зовнішній дизайнерський пакет AMG Exterior Chrome, а набір деталей салону AMG Interior Night став доступний для всіх версій AMG GT, як і спортивний пакет Dynamic Plus. Повнокероване шасі, стандартне для варіацій C і R, у вигляді опції тепер можна замовити і на AMG GT S. На всіх версіях автомобіля став доступний набір зовнішніх елементів (спліттер, дифузор, бічні спідниці, корпуси дзеркал) з вуглепластика (пакет AMG Exterior Carbon Fibre ).

Було - стало

Mercedes-AMG GT S

Леонид Попов, drive.ru