Седан Mercedes-Benz А-класу з'явиться в кінці 2018 року

Про можливе додавання в гаму А-класу седана (не CLA) інсайдери говорили ще пару років назад. Тепер видання Autocar підтвердило цю інформацію, додавши чимало подробиць. За даними британців, модель Mercedes-Benz A-Class Sedan буде позиціонуватися між CLA і C-класом, а вийде вона в кінці 2018 року, через кілька місяців після надходження в продаж нового покоління А-класу.

Хотілося б, щоб новий седан вийшов настільки ж виразним, як Concept Style Coupe 2012 року, але, скоріше, вийде щось на кшталт злегка зменшеного С-класу.

Новий А-клас заснований на другому поколінні платформи MFA, яка також буде використана в наступних B-класі, CLA, CLA Shooting Brake і GLA, а також GLB.

Такий хід виглядає не цілком логічним. Адже, наприклад, купеподібний чотиридверний CLS (ймовірно, він скоро перетвориться в CLE) крупніше седана E-класу (4937 проти 4923), а не навпаки. Та й запасу по довжині кузова між нинішніми CLA і C майже немає (перший налічує від бампера до бампера 4630 мм, а другий - 4686 мм). До того ж основні суперники майбутнього седана - Audi A3 Sedan і седан BMW першої серії - коротше (обидва по 4456 мм).

Так седан А-класу уявляє собі художник видання Autocar. Британці, до речі, стверджують, що для Китаю буде створено довгобазний А-клас - за розмірами майже що С-клас, але на передньопривідній платформі. Цікаво.

Як би там не було, седан А-класу порадує покупців широкою гамою моторів - дволітровими бензиновим (M 264) і дизельним (OM 654) агрегатами з нової модульної лінійки, плюс реношний дизель 1.5 і бензиновим мотором 1.6, а ще гібридною варіацією на базі «турбочетвірки» 2.0. На вершині розташується версія Mercedes-AMG A 45 Sedan з модернізованою дволітровою «турбочетвіркою» M133 (зараз в ній 381 к.с., але можуть бути всі 400). Нова платформа спочатку буде пристосована для різних технологій заощадження палива (наприклад, режиму вибігу з заглушеним ДВЗ). Також автомобіль отримає покращену інформаційно-розважальну систему Comand 6.0.

Леонид Попов, drive.ru