Купе Mercedes-Benz E-класу добереться до нашого ринку навесні

Попередні дані про купе Mercedes-Benz E-класу стали відомі за пару днів до прем'єри. Тепер же залишилося уточнити подробиці. Томас Вебер, член ради директорів Daimler AG, заявив: «Завдяки чітким естетичним лініях наше нове купе Е-класу в рівній мірі звертається і до серця, і до розуму». Якщо говорити простіше - перед нами технічна основа добре відомого седана Е-класу, укладена в більш привабливу оболонку.

Mercedes-Benz E-Class Coupe

Довжина купе дорівнює 4826 мм (+123 мм до попередника), ширина і висота - 1860 (+74) і 1430 (+32) відповідно, колісна база додала 113 мм (до 2873). Колія збільшена на 67 і 68 мм (спереду і ззаду). (На знімку - виконання Avantgarde.)

Mercedes-Benz E-Class Coupe

Передня оптика LED Multibeam поєднана з тонкими світлодіодними ліхтарями, які отримали нову функцію: при відкритті машини вони вітають господаря вогнями, що пробігають від центру автомобіля до зовнішніх країв, а при закритті - в зворотному напрямку.

Mercedes-Benz E-Class Coupe

На цей раз компанія називає нову кристало-оптику не зоряним пилом, а світінням вихлопу реактивного двигуна. До речі, з ним же розробники порівнюють нові дефлектори вентиляції. (На знімку - Edition 1, AMG Line, night package.)

Версії купе на момент старту: E 220 d (2.0, 194 к.с., 400 Н • м), E 200 (2.0, 184 к.с., 300 Н • м), E 300 (2.0, 245 к.с ., 370 Н • м) і E 400 4Matic (V6 3.0, 333 к.с., 480 Н • м). Всі - з дев'ятиступеневим «автоматом» 9G-Tronic. Середня витрата палива у дизеля - 4,0 л/100 км, а у бензинових агрегатів - від 6,0 до 8,1.

Mercedes-Benz E-Class Coupe

Як і седан, купе «в базі» обладнано аналоговими основними приладами і центральним дисплеєм на 8,4 дюйма, а в якості опції - пара екранів на 12,3 дюйма. Зрозуміло, передбачений повний спектр інтеграції смартфона, навігація з інформацією про трафік, Concierge Service.

Варіація E 200 найменш динамічна (0-100 км/год за 7,8 с), тоді як E 400 4Matic справляється з розгоном до ста за 5,3 с. (Це на 0,1 с повільніше, ніж седан Е-класу в аналогічному виконанні, а ще на 0,1 с повільніше, ніж минуле купе E 400 з заднім приводом і семидіапазонним «автоматом».).

Mercedes-Benz E-Class Coupe

Пізніше компанія обіцяє показати інші модифікації купе, в тому числі знову ж повнопривідні.

Всі версії купе Е-класу оснащені шасі Direct Control з амплітудно-залежними амортизаторами, а ще підвіска занижена на 15 мм в порівнянні з седаном. У вигляді опції можна поставити адаптивну підвіску зі звичайними пружинами (Dynamic Body Control) або пневматичну (Air Body Control). Інша опція - система Magic Vision Control з спеціальними щітками склоочисника, забезпеченими безліччю отворів для розпилення рідини омивача при русі в обох напрямках, і з вбудованим підігрівом.

Mercedes-Benz E-Class Coupe

Від салону седана інтер'єр дводверки відрізняється дефлекторами вентиляції, кріслами та іншими дрібницями в оформленні. Додана пара нових видів світлої дерев'яної обробки з великими порами і глянцем.

Mercedes-Benz E-Class Coupe

Запас простору для голови, ніг, а також в плечах на першому і другому рядах підріс на величину від 13 до 74 мм.

На купе також з'явився автобан Drive Pilot і адаптивний круїз-контроль, який автоматично слідує за машиною попереду на швидкості до 210 км/год. Ще одна цікава особливість - можливість дистанційного постановки в гараж або на паркувальне місце з керуванням зі смартфона. Нам будуть доступні версії E 200, E 300 і E 400 4Matic.

Леонид Попов, drive.ru